Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły i przedszkola - LO nr 2 w Słupsku przy ul. Mickiewicza 32-34 - sala gimnastyczna

Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Banacha 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
    ul. Banacha 15 15
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
    REGON: 77161404400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły i przedszkola - LO nr 2 w Słupsku przy ul. Mickiewicza 32-34 - sala gimnastyczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 2 w Słupsku ul. Mickiewicza 32-34, w zakresie: A. Branża budowlana 1. Izolacja pozioma ścian fundamentowych zewnętrznych po całym obwodzie budynku i wewnętrznej ściany poprzecznej przy sali gimnastycznej na parterze - pozioma przepona iniekcyjna. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych - przygotowanie powierzchni elewacji do docieplenia (zbicie odparzonych tynków i uzupełnienie brakujących), ocieplenie z płyt styropianowych gr. 14 cm i wykonanie tynku cienkowarstwowego krzemianowo-silikonowego barwionego w masie lub silikonowego barwionego w masie, a na cokole okładzina z płytek klinkierowych. 3. Opaska betonowa wokół całego budynku szer. 50 cm na podsypce piaskowej. 4. Docieplenie stropodachu styropianem laminowanym papą asfaltową EPS 100 038 o gr.14 cm z ułożeniem dodatkowo 1 warstwy papy nawierzchniowej, wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz wykonaniem nowych obróbek blacharskich (kolor do uzgodnienia na obiekcie) - wg projektu. 5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5.1. Okna z PCV: - szyba zespolona wypełniona gazem obojętnym z powłoką niskoemisyjną - profil PCV pięciokomorowy 5.2. Drzwi zewnętrzne: - drzwi zewnętrzne aluminiowe; profil ciepły; pełne na całej wysokości 5.3. Drzwi wewnętrzne w wiatrołapie aluminiowe; profil zimny; pełne na całej wysokości 6. Wymiana istniejących krat okiennych 6.1. Zewnętrznych - zastąpienie istniejących krat siatką stalową ocynkowaną,w kątownikach ocynkowanych; 6.2. Wewnętrznych - zastąpienie siatką ochronną okien z polipropylenu wysokiej wytrzymałości; 7. Inne roboty towarzyszące wynikające z dokumentacji i technologii. B. Branża elektryczna Wykonać instalację odgromową tylko na budynku Sali gimnastycznej (budynek B) zgodnie z projektem C. Branża sanitarna - Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne c.o. realizować wg projektu technicznego i opisu w siwz - Inne roboty towarzyszące wynikające z dokumentacji i technologii. Szczegółowy opis w siwz wraz z załączoną dikumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18000 PLN słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach