Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymań

Urząd Gminy Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Nowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3583127 , fax. 094 3583151
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rymań
    ul. Nowa 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3583127, fax. 094 3583151
    REGON: 00054027400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych w 16 obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymań. 1. Budynek socjalny zaplecza stadionu w Rymaniu. Budynek jest wolnostojący, dwukondygnacyjny, forma architektoniczna prosta, czytelna, brak detalu architektonicznego. Dach płaski, jednospadowy. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana, ściany zewnętrzne z cegły szczelinowej 38 cm. Stropodach stanowi strop żerański gr 24cm, przykryty warstwą żużla paleniskowego 10cm z warstwą dociskową z chudego betonu gr. 4cm. W ramach prac termomodernizacyjnych i remontowych przewiduje się następujący zakres robot budowlanych: 1) docieplenie ścian od zewnętrz, styropianem gr. 12cm w tym wnęk okiennych gr. 4 cm, z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowaniem w kompletnym systemie dociepleniowym, 2) docieplenie ścian fundamentowych od zewnątrz, styropianem EPSpolistyrenem ekstrudowanym 8cm z zabezpieczeniem folią kubełkową ochronną, 3) docieplenie stropodachu styropianem EPS 100, układanym na zakład z jednostronnym pokryciem z papy po usunięciu istniejących warstw dachu: żużla paleniskowego i płyty dociskowej betonowej, 4) wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy na powierzchni dachu, 5) wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie zewnętrznej i montaż kratek wywiewnych, 2. Budynek Sali wiejskiej w Rymaniu. Istniejący budynek, jest to obiekt podpiwniczony, ściany zewnętrzne wykonane zostały metodą uprzemysłowioną. Współczynnik przenikania ciepła dla ścian zewnętrznych w stanie istniejącym - bez wykonania termomodernizacji wynosi 1.10 W:(m2K), a dla dachu oraz stropów 0,80 W:(m2K). Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) docieplenie ścian od zewnętrz, styropianem gr. 12cm z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowaniem w kompletnym systemie dociepleniowym, 2) rozbiórkę części pokrycia dachu wykonanego z płyt azbestowych, 3) wykonanie nowego pokrycia dachu papą, 4) wykonanie remontu instalacji wodociągowej, który będzie polegał na demontażu istniejącej instalacji wodociągowej oraz rozprowadzeniu nowej instalacji wodociągowej, 5) wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, który będzie polegał na rozprowadzeniu instalacji oraz montażu nowych grzejników konwektorowych, 6) wykonanie remontu kotłowni, który będzie polegał na wymianie kotła grzewczego wraz z osprzętem towarzyszącym i automatyką pogodową, 7) montaż instalacji solarnej dla potrzeb cwu. 3. Budynek Urzędu Gminy w Rymaniu. Istniejący budynek, jest to obiekt nie podpiwniczony, wykonany w technologii uprzemysłowionej. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem styropianu gr. 7 - 12 cm, remont instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych. Remont instalacji wodociągowej będzie polegał na demontażu istniejącej instalacji wodociągowej oraz rozprowadzeniu nowej instalacji wodociągowej. Woda ciepła przygotowywana będzie w zasobniku biwalentnym, który będzie zasilany zarówno z kotła jak i z kolektorów słonecznych montowanych na dachu budynku. Podgrzana woda kierowana będzie poprzez przewody do odbiorników. Instalacja solarna składać się będzie z 5 kolektorów słonecznych montowanych na dachu budynku, układu pompowego, oraz grupy bezpieczeństwa w skład w której wchodzi zawór bezpieczeństwa oraz naczynie wzbiorcze. Kolektory należy mocować za pomocą wsporników bezpośrednio na dachu. Instalację solarna zaprojektowano z rur miedzianych. 4. Budynek Ośrodka Zdrowia w Rymaniu. Istniejący budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowany z dachem dwuspadowym. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych wewnętrznych, docieplenia ścian i poddasza wraz z odtworzeniem elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonanie robót murowych w ramach przebudowy ze zmianami funkcjonalnymi, remontu budynku będzie obejmować : 1) naprawy ścian i kominów z cegieł, 2) uzupełnienia ścian i zamurowania otworów w ścianach, 3) nadbudowanie ścian attyki, 4) wykonanie ścian działowych z płytek z betonu komórkowego. Docieplenie ścian zewnętrznych wykonać metodą lekka mokrą, elewacja z tynków mineralnych malowanych, docieplenie poddasza granulatem z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych stalowych. 5. Budynek Szkoły Podstawowej w Rymaniu. 1. Zakres robót termomodernizacyjnych. Zakres termomodernizacji budynku Szkoły obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, remont oraz przebudowę instalacji c.o., przebudowę instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych. 1) Docieplenie ścian zewnętrznych murowanych. Docieplenie wykonać w kompletnym, bezspoionowym systemie dociepleniowym opartym na preparacie gruntującym, zaprawie klejowej do mocowania płyt styropianowych i zatapiania siatki zbrojącej, płytach styropianowych gr. 12cm, kołkach do mocowania mechanicznego, siatce zbrojącej z włókna szklanego o gramaturze min170g:m2 wyprawie tynkarskiej silikatowej, drobnoziarnistej o uziarnieniu do 1,5mm o fakturze baranek z malowaniem farbami silikonowymi na kolor biały oraz tynku mozaikowym o uziarnieniu do1,5mm barwy jasno szarej od poziomu gruntu do poziomu podłogi lub stropu nad piwnicą. 2) Docieplenie ścian fundamentowych, w tym piwnicznych z wykonaniem pionowych izolacji przeciwwilgociowych. Instalacja solarna składać się będzie z 10 kolektorów słonecznych montowanych na dachu budynku, układu pompowego, oraz grupy bezpieczeństwa w skład w której wchodzi zawór bezpieczeństwa oraz naczynie wzbiorcze. Jako urządzenia grzejne w pomieszczeniach budynku przewidziano konwertorowe grzejniki stalowe płytowe o wysokości 60 cm z zasilaniem dolnym. 6. Budynek Sali wiejskiej w Drozdowie. Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany termomodernizacji budynku sali wiejskiej wielofunkcyjnej polegający na dociepleniu ścian zewnętrznych oraz połaci dachowych, wymianie stolarki okiennej, remoncie oraz przebudowie instalacji c.o. i c.w.u oraz gazowej wewnętrznej, wykonanie remontu instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych. 7. Budynek remizy OSP w Drozdowie Przedmiotem zadania jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku remizy OSP w Drozdowie polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych oraz połaci dachowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz pracach remontowych związanych z poprawą warunków pracy oraz parametrów termoizolacyjnych budynków. W ramach prac dociepleniowych i remontowych przewiduje się następujący zakres robot budowlanych: 1) docieplenie ścian od zewnętrz, styropianem gr. 10cm, z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowaniem w kompletnym systemie dociepleniowym, 2) docieplenie ścian fundamentowych od zewnątrz, polistyrenem ekstrudowanym 8cm z zabezpieczeniem folią kubełkową ochronną, 3) docieplenie połaci dachowej styropianem układanym dwuwarstwowo na zakładkę grubości od 12 do 30cm, 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 8. Budynek Szkoły Podstawowej w Drozdowie - stary ( A ) Zakres robót obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem styropianu gr. 12 cm, wykonanie remontu instalacji kotłowni wraz z montażem kolektorów słonecznych w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Drozdowo. Nowa kotłownia oparta o kocioł gazowy o mocy nominalnej 99 kW wraz z osprzętem i instalacjami. Instalacja solarna została wykonana, jako układ pakietowy systemów solarnych. 5 9. Budynek Szkoły Podstawowej w Drozdowie - nowy ( B ) Zakres robót obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem styropianu gr. 12 cm, wykonanie remont instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych, remont instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni zasilanej pompami ciepła z dolnego źródła dla pomp ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Drozdowo. 10. Budynek Sali wiejskiej w Rzesznikowie Zakres termomodernizacji budynku Sali wiejskiej obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, wymianę stolarki okiennej, remont oraz przebudowę instalacji c.o. i gazowej wewnętrznej, przebudowę instalacji wodociągowej oraz montaż kolektorów słonecznych. 11. Budynek Sali wiejskiej w Kinowie. Zakres robót obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem styropianu gr. 12 cm, wykonanie remont instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych, remont instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni zasilanej pompą ciepła z dolnego źródła dla pomp ciepła w budynku Sali wiejskiej w Kinowie. 12. Budynek Sali wiejskiej w Starninie. Zakres robót obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem styropianu gr. 12 cm, wykonanie remont instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych, remont instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni zasilanej pompą ciepła z dolnego źródła dla pomp ciepła w budynku Sali wiejskiej w Starinie. 13. Budynek Szkoły Podstawowej w Starninie. Zakres termomodernizacji budynku Sali wiejskiej obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont oraz przebudowę instalacji c.o. i gazowej wewnętrznej, przebudowę instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych, centralnego ogrzewania, kotłowni oraz lokalizacji dolnego źródła dla pomp ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Starnin. 14. Budynek Punktu Lekarskiego w Gorawinie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku punktu lekarskiego polegającej na dociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachu, stropu piwnicy, wymiana stolarki okiennej, remont instalacji gazowej wewnętrznej, przebudowa instalacji wodociągowej, montaż kolektorów słonecznych, przebudowa centralnego ogrzewania i kotłowni. 15. Budynek Sali wiejskiej w Gorawinie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku punktu lekarskiego polegającej na dociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachu, stropu piwnicy, wymiana stolarki okiennej, remont instalacji gazowej wewnętrznej, przebudowa instalacji wodociągowej, montaż kolektorów słonecznych, przebudowa centralnego ogrzewania i kotłowni. 16. Budynek Szkoły Podstawowej w Gorawinie. Zakres termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Gorawinie obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont oraz przebudowę instalacji c.o., przebudowę instalacji wodociągowej wraz z montażem kolektorów słonecznych, przebudowę centralnego ogrzewania, kotłowni oraz lokalizacji dolnego źródła dla pomp ciepła dla budynku. 17. Warunki składania ofert częściowych. 1) Każdy z obiektów stanowi odrębną część zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części. 3) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 4) Oferta będzie uznana za złożoną poprawnie, jeżeli będzie obejmować wszystkie roboty przewidziane do wykonania w projekcie budowlanym dla danej części. 5) Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części i znajdują się one w jednej miejscowości ( za wyjątkiem termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Rymaniu ), będzie mógł wyznaczyć jednego kierownika budowy pod warunkiem, że na każdym obiekcie będzie przewidziany kierownik robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 98.000 złotych słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium na poszczególne części : 1. Budynek socjalny zaplecza stadionu w Rymaniu 2000 zł 2. Budynek Sali wiejskiej w Rymaniu 2000 zł 3. Budynek Urzędu Gminy w Rymaniu 2000 zł 4. Budynek Ośrodka Zdrowia w Rymaniu 2000 zł 5. Budynek Szkoły Podstawowej w Rymaniu 50.000 zł 6. Budynek Sali wiejskiej w Drozdowie 2000 zł 7. Budynek remizy OSP w Drozdowie 1500 zł 8. Budynek Szkoły Podstawowej w Drozdowie - stary ( A ) 5000 zł 9. Budynek Szkoły Podstawowej w Drozdowie - nowy ( B ) 8000 zł 10. Budynek Sali wiejskiej w Rzesznikowie 1500 zł 11. Budynek Sali wiejskiej w Kinowie 3000 zł 12. Budynek Sali wiejskiej w Starninie 2500 zł 13. Budynek Szkoły Podstawowej w Starninie 6000 zł 14. Budynek Punktu Lekarskiego w Gorawinie 1500 zł 15. Budynek Sali wiejskiej w Gorawinie 2000 zł 16. Budynek Szkoły Podstawowej w Gorawinie 6000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami ); 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie: a) wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (tj. w okresie 12.2004 - 12.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie min. jednej roboty obejmującej termomodernizację obiektów kubaturowych w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych, stropów oraz min. jedną robotę obejmującą modernizację instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej, instalacji elektrycznej ), z których każda robota termomodernizacji była : dla części Nr 1 - 4, 6 - 16 wartości min. 100.000 zł netto, a dla części Nr 5 o wartości min. 1 mln zł netto, b) wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (tj. w okresie 12.2004 - 12.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali siłami własnymi lub dysponują podmiotami, które będą zaangażowane do wykonywania zamówienia i które wykonały roboty budowlane obejmujące wykonanie kompletnej instalacji solarnej dla podgrzewania wody użytkowej oraz roboty budowlane obejmujące wykonanie kompletnej instalacji pompy ciepła ( kotłowni z pompą ciepła ) dla podgrzewania wody użytkowej lub ogrzewania obiektu, c) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: jeżeli wykonawca ubiega się o części zamówienia, które znajdują się w jednej miejscowości ( za wyjątkiem termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Rymaniu ), będzie mógł wyznaczyć jednego kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, pod warunkiem, że na każdym obiekcie będzie przewidziany kierownik robót z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz dla wszystkich obiektów w tej samej miejscowości jeden kierownik robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i jeden kierownik robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, jeżeli wykonawca ubiega się o pojedyncze części zamówienia w różnych miejscowościach będzie musiał wyznaczyć na każdy obiekt kierownika budowy i kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i jednego kierownika robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, d) dysponują lub będą dysponować specjalistami w specjalności ogólnobudowlanej, do montażu instalacji sanitarnych, a zwłaszcza instalacji solarnych i pomp ciepła, montażu instalacji elektrycznych, e) dysponują lub będą dysponować osobami lub podmiotami uprawnionymi do wykonywania prac związanych z usuwaniem, a następnie utylizacją zdemontowanych elementów pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowych, f) kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; g) dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie: dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości : dal każdej z części Nr 1 - 4 i 6 - 16 minimum 100.000 zł, a dla części Nr 5 minimum 500.000 zł; posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy P.z.p.; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a) każdy z osobna posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, ubezpieczyli się w zakresie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3) Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę lub osoby do tego uprawnione. 4) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. 5) Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 6) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 7) Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i Zamawiającego. 8) Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p. (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób (kadry kierowania budową) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5) Wykaz podmiotów, które będą realizowały wykonanie kompletnej instalacji solarnej dla podgrzewania wody użytkowej oraz wykonanie kompletnej instalacji pompy ciepła - kotłowni z pompą ciepła dla podgrzewania wody użytkowej lub ogrzewania obiektu. 6) Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywały prace związane z rozbiórką i utylizacją elementów pokrycia dachowego z płyt azbestowych ( zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ) wraz z kopią zezwolenia, pozwolenia, decyzji zatwierdzenia programu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi. 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 9) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 10) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( stosownie do części zamówienia, o jakie ubiega się wykonawca ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za cały okres prowadzenia działalności gospodarczej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 13) Wykaz robót budowlanych ( dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie kompletnej instalacji solarnej dla podgrzewania wody użytkowej oraz minimum dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie kompletnej instalacji pompy ciepła - kotłowni z pompą ciepła dla podgrzewania wody użytkowej lub ogrzewania obiektu ),wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (tj. w okresie 12.2004 - 12.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, które wykonali siłami własnymi lub wykaz robót wykonanych przez podmioty, które będą zaangażowane do wykonywania zamówienia. 14) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 15) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach