Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza ogłasza przetarg
- Adres: 71-747 Szczecin, ul. Krucza 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 4557210 , fax. 0-91 4557210
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza
ul. Krucza 17 17
71-747 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 4557210, fax. 0-91 4557210
REGON: 81094121800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrucza.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 81 poz. 615 z późn. zm.), zwanej dalej dostawą energii elektrycznej, w planowanej ilości maksymalnej 420.000,00 kWh dla 4 punktów poboru Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta ul. Krucza 17; 71-747 Szczecin , zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków zwanej dalej SIWZ. 2.Kod CPV 09.30.00.00-2 3.Zakres zamówienia obejmuje: 1)dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości maksymalnej 420.000,00kWh dla 4 punktów poboru w Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta 2)energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3)Grupa taryfowa G11 4)Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego 5)Szacunkowa maksymalna ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 420.000,00kWh 6)Zamawiający nie gwarantuje zakupu ilości energii elektrycznej określonej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 7)Rozliczanie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według cen jednostkowych dla każdego punktu poboru, na podstawie faktycznego zużycia energii, powiększonych o wartość składników stałych płatnych miesięcznie, określonych w formularzu cenowym wykonawcy. 8)W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujący warunek dodatkowy: a) posiadają koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz : o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową oraz formularz cenowy zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 i 4 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrucza.szczecin.pl w linku bip, zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej do punktów poboru grupy gmin Mieszkowice, Moryń i Cedynia oraz ich jednostek organizacyjnych utworzonej na podstawie udzielonych pełnomocnictw, które upoważniają gminę Mieszkowice do roli Zamawiającego
Dodano: 2016-06-28 - Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Stare Czarnowo
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa energii elektrycznej dla 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
Dodano: 2016-03-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę energii do obiektów AKADEMII SZTUKI w Szczecinie
Dodano: 2016-03-17 - Zakup i dystrybucja energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Kamień Pomorski i jej jednostek organizacyjnych (usługa kompleksowa)
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-01-28 - DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MPGK Sp. z o.o. na rok 2016
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 92 oraz do budynków w m. Unieście, ul. 6 -go Marca nr 6 - budynek nr 1, 2, 3 i budynek nr 9 - (sprawa nr 16/15 powtórzona)
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 92 i 95 oraz do budynków w m. Unieście, ul. 6 -go marca nr 6 - budynek nr 1, 2, 3 i budynek nr 9 - (sprawa nr 16/15)
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2015-10-21