Powiat Nowodworski ogłasza przetarg
- Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
REGON: 19264480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja Obiektów Szkolnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Obiektów Szkolnych”. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część nr 1 – Termomodernizacja Budynku Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul Warszawska 54a, 82-100 Nowy Dwór Gdański z zakresem prac: a. wymiana stolarki oraz roboty wewnętrzne, b. wykonanie pokryć dachowych, c. roboty elewacyjne, d. roboty izolacyjne, e. instalacja wewnętrzna co, f. obudowa rurociągów co na parterze obiektu, g. wewnętrzna instalacja gazowa, h. budowa kotłowni gazowej z zasilaniem energetycznym, i. wykonanie zewnętrznej sieci co i cw, UWAGA W zakres prac nie wchodzą zawarte w projekcie budowlanym: montaż sufitów podwieszanych oraz modernizacja oświetlenia pomieszczeń. 2) Część nr 2 – Termomodernizacja Budynku głównego oraz Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul Warszawska 54a, 82-100 Nowy Dwór Gdański z zakresem prac: a. wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, b. wykonanie pokryć dachowych, c. roboty izolacyjne, d. instalacja wewnętrzna co, e. obudowa rurociągów co na parterze obiektu, 2. Szczegółowy zakres prac zawiera: 1) projekt budowlano-wykonawczy, wykonany przez: ADRENT Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 76/78, 80-244 Gdańsk. Tel. (58) 341 12 31, adres mailowy: adrent@adrent.pl. 2) przedmiary robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Załączone do części opisowej projektu „przedmiary robót” stanowią jedynie zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Przedmiary mają jedynie na celu umożliwienie wykonawcom wyliczenie ceny ryczałtowej. Podstawowym dokumentem niezbędnym do przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa. 4. Zgodnie z zapisem art. 30, ust. 4, ustawy Pzp, w przypadkach, gdzie w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia oraz jej załącznikach (Dokumentacja projektowa, Przedmiary, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), materiałów lub normy, aprobaty specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30, ust. 1 do 3, ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od załączonych w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zgodnie z zapisem art. 30, ust. 5, ustawy Pzp, Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych. Teren wizji lokalnej należy uzgodnić z użytkownikiem budynków, Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, dni robocze w godz. 8.00 do 14.00, pod tel. (55) 2472491. 7. Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1332), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964., Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 459 z późn zmianami), oraz ustawie Pzp. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zgodnie z brzmieniem art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”, oraz niektórych innych ustaw, zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności typu „prace ogólnobudowlane” przy termomodernizacji obiektu budowlanego, w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami), dalej jako: „Kodeks pracy”. Podstawą prawną do określenia, czy czynności wykonywane przez pracowników wykonawcy/podwykonawcy polegają na wykonywaniu pracy, stanowi art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., Kodeks prac. Przepis ten określa konstytutywne cechy stosunku pracy: a) wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy, c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Jeśli realizacja czynności w ramach udzielanego zamówienia polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy to zamawiający musi określić w opisie przedmiotu zamówienia wymóg zatrudnienia, a wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zatrudniać osoby wykonujące czynności objęte tym wymogiem. 3) Wymagania, sposób kontrolowania oraz ewentualne sankcje i warunki zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę o których mowa powyżej zostały określone w „Ogólnych warunkach umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu na część 1, zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. W przedmiotowym postępowaniu na część 2, zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, wniesione na rachunek bankowy Zamawiającego, w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim nr: 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem „Wadium przetargowe na Modernizację obiektów szkolnych Część nr …”. 2) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zmianami). 5. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania wykonawcy ofertą. 6. Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e w postaci oryginału, obejmujące okres związania wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym. 9. Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie, dotyczy to także wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), bez odrębnego wezwania, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności, bądź braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samem grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem właściwego Oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia zasad konkurencji w danym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja Młyna Zamkowego – roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja dachu budynku szkoły w Redzikowie wraz z montażem mikroinstalacji fotowoltaicznej
Dodano: 2020-08-25 - Remont świetlicy wiejskiej w Ględowie
Dodano: 2020-06-15 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce
Dodano: 2019-07-22 - „Modernizacja sali wiejskiej w miejscowości Łąkie wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2019-07-05 - Remont budynku świetlicy w Wierzchowie
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania Domu Zdrojowego w Gdańsku Brzeźnie na Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z infrastrukturą, budową budynku technicznego i rozbiórką budynku gospodarczego
Dodano: 2019-04-01 - Wykonanie elewacji w budynku pałacu SOSW w Damnicy wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-1148
Dodano: 2019-02-12 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Bydlino – Etap I
Dodano: 2018-09-27 - Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku
Dodano: 2018-08-20