Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce

Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Krótka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 840 , fax. 598 154 841
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce
    ul. Krótka 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 840, fax. 598 154 841
    REGON: 77124033600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego powołana przez gminę

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Słowiańskiej 21 w Ustce, na działce 1599/30. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wzmocnienie zarysowania ściany elewacji południowej, 2.2. docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z uzupełnieniem istniejących tynków oraz wykończeniem elewacji, 2.3. docieplenie cokołów i ścian fundamentowych od strony elewacji wschodniej i południowej styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, 2.4. wykonanie obłożenia powierzchni cokołu tynkiem mozaikowym, 2.5. wymiana okien i drzwi drewnianych na nowe PCV/ALU, 2.6. montaż nawiewników w ramach okien PCV, 2.7. wymiana parapetów zewnętrznych na ocieplanych elewacjach – blach powlekana, 2.8. wymiana rynien i rur spustowych na nowe wykonane z blachy, 2.9. przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, 2.10. odtworzenie gzymsów, 2.11. docieplenie połaci dachu styropianem jednostronnie laminowanym papą, 2.12. wykonanie nowego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, 2.13. wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów, gzymsów, obróbki wiatrownic, pas podrynnowy, 2.14. wykonanie nowej opaski wokół budynku z drobnowymiarowej kostki betonowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki 7 i 8 do SIWZ. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, do opisu należy stosować pomocniczo. 4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. 6. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach