Przetargi.pl
Remont dróg gminnych nr 165036G w Jeleńczu, nr 165037G w Jeleńczu oraz nr 165039G Glinowo-Nakla w Gminie Parchowo

Gmina Parchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-124 Parchowo, ul. Krótka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 214 466 , fax. 598 214 466
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
    ul. Krótka 2
    77-124 Parchowo, woj. pomorskie
    tel. 598 214 466, fax. 598 214 466
    REGON: 77097954200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.parchowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych nr 165036G w Jeleńczu, nr 165037G w Jeleńczu oraz nr 165039G Glinowo-Nakla w Gminie Parchowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Remont dróg gminnych nr 165036G w Jeleńczu, nr 165037G w Jeleńczu oraz nr 165039G Glinowo-Nakla w Gminie Parchowo”. Zamówienie zostało podzielone na trzy części.1) Część I: a) Przedmiotem części I zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 165036G w Jeleńczu km 0+000 do 0+800 dz. nr 141, 151 obręb Jeleńcz, gmina Parchowo”. Zakres przedmiotowej części postępowania obejmuje w szczególności: Remont drogi gminnej o długości 800,00 mb, poprzez utwardzenie kruszywem 2.400 m2. Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi: podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 2.400 m2, nawierzchnia – warstwa górna z tłucznia kamiennego, kruszywo stabilizowane mechanicznie 0-31,5 gr 5 cm - 2.400 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; e) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; h) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; b) Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Część II: a) Przedmiotem części II zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 165037G w Jeleńczu km 0+000 do 1+200 dz. nr 99, 112 obręb Jeleńcz, gmina Parchowo”. Zakres przedmiotowej części postępowania obejmuje w szczególności: Remont drogi gminnej o długości 1.200,00 mb, poprzez utwardzenie kruszywem 3.600 m2. Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi: podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 3.600 m2, nawierzchnia – warstwa górna z tłucznia kamiennego, kruszywo stabilizowane mechanicznie 0-31,5 gr 5 cm – 3.600 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; e) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; h) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; b) Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 13 do SIWZ). 2) Część III: a) Przedmiotem części III zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 165039G Glinowo - Nakla km 0+000 do 1+800 dz. nr 123 obręb Nakla, gmina Parchowo”. Zakres przedmiotowej części postępowania obejmuje w szczególności: Remont drogi gminnej o długości 1.800,00 mb, poprzez utwardzenie kruszywem 5.400 m2. Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi: podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm – 5.400 m2, nawierzchnia – warstwa górna z tłucznia kamiennego, kruszywo stabilizowane mechanicznie 0-31,5 gr 5 cm – 5.400 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; e) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; h) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; b) Szczegółowy opis przedmiotu części III zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 14 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 15 do SIWZ ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 16 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych części zamówienia w wysokości: • dla części I: 2.000,00 zł • dla części II: 3.000,00 zł • dla części III: 5.000,00 zł Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium znajdują się w pkt. 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach