Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 2 w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 2 w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 w Głownie przy ul. Sikorskiego 53a. W zakresie przedmiotu zamówienia planuje się wykonanie robót budowlanych, polegających na: termomodernizacji ścian piwnic i ścian fundamentowych, ścian nadziemia, termomodernizacji stropodachów, wymianie okna do kotłowni, okien od strony tarasu na piętrze, drzwi stalowych do kotłowni, drzwi drewnianych zewnętrznych na parterze. W ramach termomodernizacji na ścianach elewacji zostanie ułożony styropian EPS 80 0036 grubości 16cm, a na ścianach fundamentowych i ścianach piwnic od głębokości 200cm poniżej poziomu terenu do wysokości średnio 30cm powyżej poziomu przyległego terenu styrodur XPS 0032 gr. 14cm. Okno do kotłowni zostanie wymienione na okno PCW. Okna-naświetla PCW pomiędzy pomieszczeniem leżakowania, a tarasem oraz drzwi balkonowe na taras zostaną wymienione na okna i drzwi PCW. Drzwi stalowe zewnętrzne do kotłowni będą wymienione na drzwi stalowe. Drzwi aluminiowe przy wejściu głównym do budynku zostaną wymienione na nowe drzwi aluminiowe. Drzwi drewniane zewnętrzne w poziomie parteru zostaną wymienione na drzwi PCW. Stropodachy wentylowane nad częścią dwukondygnacyjną i nad parterem w skrajnych segmentach skrzydła parterowego podlegają dociepleniu granulatem z wełny mineralnej 0035 grubości 15cm. Stropodach pełny w pozostałej części parteru podlega dociepleniu styropianem ekstrudowanym 0032 gr. 20cm. W ramach termomodernizacji obiektu przewiduje się realizację prac towarzyszących, niezbędnych do wykonania prac termomodernizacyjnych oraz prac remontowych niezwiązanych bezpośrednio z wynikami audytu energetycznego. Do prac towarzyszących zaliczyć należy wykonanie nowej warstwy pokrycia z papy termozgrzewalnej na stropodachach wentylowanych i pełnych, wymiana obróbek, rynien i rur spustowych z przebudową podejść części rur do kanalizacji deszczowej, wymiana parapetów, wymiana instalacji odgromowej, przełożenie przyłączy prądu i telekomunikacyjnego oraz elementów różnych, wymiana barierek wzdłuż tarasów pełnych, skucie i odtworzenie utwardzeń terenu i opasek dookoła budynku oraz wykonanie opaski w miejscach gdzie opaski brakowało. W ramach prac remontowych przewiduje się: - demontaż krat z okna piwnic i naklejenie folii antywłamaniowej na szybie okien piwnic w kotłowni, - przeróbki adaptacyjne nakryw klap stalowych na niszach okienek piwnic, - remont schodów do kotłowni, - remont, naprawa tynków i izolacje murów oporowych przy schodach do kotłowni, - montaż daszku z poliwęglanu w profilach aluminiowych nad wejściem głównym, - likwidację kanału wentylacyjnego z piwnicy, - naprawy nakryw kominów i tynków kominów w obrębie całego obiektu, - naprawę, oczyszczenie i malowanie konstrukcji daszku przy wejściu do kotłowni wraz z wymianą pokrycia z blachy na pokrycie z blachy trapezowej powlekanej T-35, - wymianę pokrycia dachu i poszycia ścian zabudowy tarasu na piętrze. - montaż siatek zabezpieczających na kominach wentylacyjnych całego obiektu, - montaż drzwi pożarowych EI 30 do pomieszczeń przy kotłowni, - remont pomieszczenia kotłowni, napraw tynków ścian i sufitu z malowaniem, montaż płytek terakoty na podłodze. W ramach robót instalacyjnych przewiduje się: - demontaż istniejącej instalacji c.o. i źródła ciepła - montaż nowej instalacji c.o. wraz grzejnikami dostawą i montażem kotła na gaz ziemny i montażem wyposażenia kotłowni. - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej - wykonanie doziemnej instalacji gazowej wraz z przyłączeniem do skrzynki licznikowej. - Doprowadzenie do skutecznego odbioru instalacji gazowej oraz kotłowni przez powołane do tego celu instytucje wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów na rzecz Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz Uwaga: Wykonawca nie załącza tej informacji do oferty. Dopiero w terminie 3 dni od opublikowania stosownej informacji przez Zamawiającego i powzięciu informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu przedmiotową informację. 7.14. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5.2. siwz składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach