Przetargi.pl
Termomodernizacja, kompleksowy remont i adaptacja pomieszczeń remizy OSP w Siewierzu

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja, kompleksowy remont i adaptacja pomieszczeń remizy OSP w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja, kompleksowy remont i adaptacja pomieszczeń remizy OSP w Siewierzu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Decyzjach Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę: nr 1036.2011 z dnia 22.09.2011 r., nr 1081.2011 z dnia 26.10.2011 r. oraz nr 15.2013 z dnia 08.01.2013 r. Załączone przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. 1.W ramach prac termomodernizacyjnych budynku remizy należy wykonać m.in.: a)ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm, w technologii lekkiej, mokrej z tynkowaniem b)wypełnienie wnęk okiennych na wieży styropianem gr. 12 cm c)ocieplenie ściany północno - wschodniej od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi z poliuretanu pokrytego warstwą paroizolacji i płytą gipsowo - kartonową gr. 8 cm d)wymianę wszystkich okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, e)wymianę wszystkich istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi ALU antywłaaniowe f)likwidację jednego wjazdu garażowego poprzez demontaż bramy i zamurowanie otworu z montażem okien, gwymianę istniejącej bramy garażowej na nową h)ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją - wełna mineralna gr. 20 cm 2. Ponadto w ramach termomodernizacji należy także wykonać m.in. następujące roboty zewnętrzne: a)renowację pokrycia dachu z blachy, b)wymianę istniejącego systemu odprowadzania wody deszczowej z dachu, c)wykonanie nowego zadaszenia nad drzwiami wejściowymi, d)wymiana pokrycia dachu i istniejącej balustrady na dachu wieży, e)renowację kominów, f)wymianę istniejącej instalacji odgromowej, 3. W ramach kompleksowego remontu pomieszczeń remizy należy wykonać m.in.: a)roboty rozbiórkowe i demontażowe, b)tynkowanie, gipsowanie, malowanie wszystkich ścian i sufitów farbą olejną i emulsyjną, licowanie ścian kanału płytkami, zabudowa pionów wodno- kanalizacyjnych i c.o. z płyt g-k c)w pomieszczeniach: dużej sali /101/, korytarza /103/, małej sali /106/ na I piętrze oraz na wszystkich klatkach schodowych 2-krotne malowanie lamperii na ścianach do wys. 1,50 m farbą olejną matową, po co najmniej 2-krotnym szpachlowaniu podłoża - wykonanym ze szczególną starannością, w celu uzyskania gładkiej powierzchni d)adaptację pomieszczenia garażowego na pojedynczy garaż i szatnię poprzez budowę ścianki działowej z drzwiami, e)posadzki przemysłowe w garażach f)remont pomieszczeń sanitarnych na parterze i pomieszczenia kuchennego na I piętrze g)wymianę drzwi wewnętrznych h)wymianę balustrad na klatkach schodowych i)wymianę i renowacja parkietów w salach na I piętrze j)przebudowę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku remizy k)przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku remizy Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektami i prawidłową technologią wykonywania robót d)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, e)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej f)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, h)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, i)zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających j)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających k)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, l)wykonania badań, prób i rozruchu, m)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, n)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, o)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, p)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, q)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, r)materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km s)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt t)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), u)ewentualnego uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi. v)ponoszenia kosztów zajęcia pasa ruchu drogowego, w)zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie lub uszkodzenie systemu alarmowego. x)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. 2.Materiały budowlane, urządzenia i ich producenci ewentualnie wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały i urządzenia do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 5.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca winien stosować się ściśle do ustaleń oraz poleceń użytkownika - prezesa OSP, w tym także do nieplanowego przerwania robót na czas wszelkich akcji strażackich oraz uwzględnić w cenie ofertowej i harmonogramie utrudnienia wynikające z prowadzenia robót w czynnym obiekcie - remizie strażackiej 6.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysów ofertowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Harmonogram zostanie przedstawiony przez Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować Harmonogram rzeczowo-finansowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 7.W związku z planowanym współfinansowaniem przedsięwzięcia przez WFOŚiGW w Katowicach, wszelkie dokumenty planistyczne, harmonogramy i rozliczeniowe (protokoły, zestawienia itp.) muszą być zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucji dofinansowującej. 8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 9.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, termin płatności 30 dni, przelewem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach