Przetargi.pl
Przebudowa szaletów przy ul. Jana Pawła II i ul. Poniatowskiego.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szaletów przy ul. Jana Pawła II i ul. Poniatowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szaletów na terenie miasta Gliwice zlokalizowanych przy ul. Jana Pawła II (działka nr 1489,obr. Stare Miasto) i przy ul. Poniatowskiego (działka nr 643, obręb Zatorze). 2.Zakres robót obejmuje: 1) Montaż półautomatycznych toalet kontenerowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, 2) rozbiórkę konstrukcji betonowo-murowej piwnic pod istniejącymi szaletami, 3)wykonanie płyt fundamentowych, 4) ułożenie nawierzchni dróg pieszych, 5)wykonanie przebudowy przyłącza do kanalizacji sanitarnej, 6)wykonanie przebudowy podłączenia wody, 7)wykonanie przebudowy przyłącza do sieci elektroenergetycznej. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną część specyfikacji: 1)projekty budowlane - PB tom I - zagospodarowanie terenu; PB tom II - budynek; PBW przyłącza wod-kan; STWIORB. 2) projekt budowlany wyburzenie piwnic, 3) przedmiary robót, 4) decyzja nr 836/215 z 22.06.2015 zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na przebudowę szaletu na działce nr 1489, obręb Stare Miasto przy ul. Jana Pawła II w Gliwicach, 5) decyzja nr 832/215 z 22.06.2015 zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na przebudowę szaletu zlokalizowanego na działce nr 643, obręb Zatorze przy ul.Poniatowskiego w Gliwicach. 4. wykonawca zobowiązany jest realizować roboty z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 5. Na czas prowadzonych prac Wykonawca powinien zapewnić po 1 toalecie przenośnej w każdej lokalizacji (w celu udostępnienia ich mieszkańcom miasta); toaleta powinna być wyposażona w pisuar, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, podajnik na papier toaletowy, bezodpływowy zbiornik z wentylacją, umywalkę lub dozownik na płyn dezynfekujący, kosz na śmieci; minimalna pojemność zbiornika 260 litrów; serwis 3 razy w tygodniu. Wykonawca posadowi te toalety w pobliżu obecnych lokalizacji oraz będzie dbał o regularne ich opróżnianie i sprzątanie oraz zapewnienie materiałów higienicznych. Szacowana dzienna ilość użytkowników toalet zastępczych dla każdej z lokalizacji wynosi od 20 do 100 osób dziennie. 6. Możliwa jest we własnym zakresie wizja lokalna terenu budowy. 7. Informacje uzupełniające: 1). Rozbiórki istniejących toalet wraz z fundamentami dokona firma Remondis Gliwice Sp. z o.o., która jest ich właścicielem, 2). Zajęcie pasa drogowego na czas prowadzonych prac nie będzie zwolnione z opłat. opłaty za zajęcie pasa drogowego ponosi wykonawca. naliczane są one w oparciu o stawki podane w uchwale Rady Miejskiej nr XX/528/2004 z dnia 3.06.2004 r. 3). Zamawiający dopuszcza zastosowanie następujących rozwiązań: - zastosowanie w toalecie części serwisowej z wejściem od strony zewnętrznej, - zastosowanie wrzutnika monet opróżnianego od strony pomieszczenia serwisowego, - zastosowanie toalety o innych wymiarach niż podano w SIWZ, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę wszelkich uzgodnień instytucji opiniujących projekt i ew. zmiany pozwolenia na budowę, - zastosowanie na podłodze pomieszczenia użytkowego bezpiecznej antypoślizgowej blachy aluminiowej np. typu stucco, - zastosowanie alternatywnego oświetlenia za pomocą listew LED zamiast lampy sufitowej pod warunkiem zachowania wymaganego poziomu oświetlenia, - zastosowanie stalowego kosza na śmieci z samoopadającą pokrywą stalową. zastosowanie tego typu kosza nie zwalnia z systemu p.poż. połączonego z bezprzewodowym systemem wysyłania informacji sms, - zastosowanie innej umywalki, niż wskazana w dokumentacji projektowej pod warunkiem uzyskania zgody rzeczoznawcy na jej zastosowanie, - zastosowanie konstrukcji zespawanej i ocynkowanej w całości po spawaniu pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych przez inwestora. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach