Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
- Data zamieszczenia: 2012-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Komendy Powiatowej Policji w Kozienicach Nr Sprawy 91/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Komendy Powiatowej Policji w Kozienicach. OPIS TECHNICZNY Zakres robót docieplenie ścian zewnętrznych budynków (ścian uprzednio docieplonych), docieplenie stropodachu nad łącznikiem i skrzydłem bocznym, docieplenie stropu między piwnicą a parterem. Opis obiektu Budynek użyteczności publicznej budowany metodą tradycyjną i częściowo prefabrykowaną, o układzie podłużnym. Obiekt składa się z dwóch części połączonych łącznikiem. Budynek główny: ściany podłużne zewnętrzne w konstrukcji słupowo-ryglowej; dach z płyt korytkowych na ściankach ażurowych kryty papą,; stropodach płaski wentylowany kryty papą (przestrzeń wentylowana ocieplona granulatem). Budynek trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, o wysokości użytkowej 11,02 m (12,30 m do szczytu dachu). Skrzydło boczne: stropodach płaski, kryty papą, nieocieplany. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, o wysokości użytkowej 4,10 m (5,84 m od poziomu terenu przed wejściem głównym do szczytu dachu). Powierzchnia zabudowy - 511,22 m2, powierzchnia całkowita budynku - ok. 1421,60 m2, kubatura 2 336 m3. Budynki wyposażone są w następujące instalacje : wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, elektryczna, telekomunikacyjna, p. poż. UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy (5 lat) gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca zobowiązany jest do: koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego, zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń IX p. oraz klatki schodowej między VIII a IX p. w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu
Dodano: 2012-10-12 - Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej
Dodano: 2012-10-04 - Rozbudowa części parterowej (wiatrołap, pochylnia dla osób niepełnosprawnych), zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na potrzeby Komisariatu Policji w Skaryszewie, remont części parterowej - KP
Dodano: 2012-09-14 - Dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych oraz archiwów w budynkach Policji do wymogów bezpieczeństwa
Dodano: 2012-09-04 - Remont dyżurki.
Dodano: 2011-02-21 - Przebudowa budynku KP w Karczewie, WZP- 1377/10/46/N
Dodano: 2010-07-23 - Remont budynku Posterunku Policji w Jedlińsku
Dodano: 2009-09-23 - Remont elewacji budynku- I etap /elewacje frontowe od ulic-część wyższa/ Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach przy ul. Prusa 18. Nr sprawy 35/2009
Dodano: 2009-08-20 - Modernizacja budynku Posterunku Policji w Zakrzewie
Dodano: 2009-06-30 - Termomodernizacja budynku głównego Komendy Powiatowej Policji w Węgrowie przy ul. Piłsudskiego 6 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2009-06-25