Przetargi.pl
Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy.Przedmiotem zamówienia są Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej.Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik r 1 oraz przedmiary robót Załącznik Nr 2. OPIS TECHNICZNY, Zakres robót remontowych, demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,demontaż listew przypodłogowych w pomieszczeniach, rozbiórka wykładziny PCV i dywanowej z oczyszczeniem podłoża z kleju, poszerzenie otworu drzwiowego,wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych i nadproża,wykonanie nadproża drzwiowego z belek stalowych,demontaż i ponowny montaż odbojnic z płyty meblowej MDF okleinowanych o szerokości do 30cm,wykucie z muru kratek wentylacyjnych,rozebranie wykładziny ściennej z płytek,zeskrobanie i zmycie starej farby, przecieranie starych tynków na ścianach i sufitach,wykonanie tynków z gipsu szpachlowego, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową z gruntowaniem sufitów na biało,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową w kolorze pastelowym z gruntowaniem,wykonanie tapety natryskowej metodą natrysku kroplowego,obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł,wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki,wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych typu Tarket o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej ułożenie wykładziny rulonowej typu Tarket, na klej zgrzewanej o gr. min. 2 mm, jednorodnie ścieralną na całej grubości, przewidzieć zastosowanie łączenia kolorów oraz wywinięcia cokołów na ścianie wys. 10 cm, wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej,dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, jednokrotne malowanie farbą olejną rur c.o. montaż nowej stolarki drzwiowej wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki na odległość 5 km, wykonanie pozostałych prac wynikających z technologii robót, demontaż istniejącej rozdzielnicy piętrowej i montaż w to miejsce nowej rozdzielnicy wyposażonej w elementy modułowe (poz. 1-5 przedmiaru robót),wymiana istniejących opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, wyłączników oświetlenia ( poz. 6-11 przedmiaru robót),wymiana puszek łączeniowych i wykonanie połączeń przewodów nowych puszkach (poz.12-13 przedmiaru robót), częściowy demontaż instalacji ułożonej w natynkowo w listwach , wykucie bruzd i ułożenie tej instalacji przygotowanych bruzdach oraz zaprawienie bruzd (poz. poz.14- 18 przedmiaru robót),wykonanie pomiarów skuteczności zerowania (poz.19-20 przedmiaru robót)UWAGA,Roboty będą prowadzone sukcesywnie i w użytkowanych pomieszczeniach . Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie frontu robót polegające na przeniesieniu, wyniesieniu i ponownym ustawienie mebli po zakończeniu robót.OPIS OBIEKTU,OBIEKT, KWP zs. w Radomiu.LOKALIZACJA: 26-600 Radom ul. 11-go Listopada 37,59.Opis obiektu,Budynek użyteczności publicznej, o przeznaczeniu biurowym, mający 10 kondygnacji naziemnych, w całości podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 9010 m2. Konstrukcja budynku szkieletowa z prefabrykatów. Stropy kanałowe prefabrykowane. Budynek wyposażony w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, teletechniczną i p.poż. Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ i załącznikach przedmiotu zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, jak również materiału, i precyzyjnego określenia parametrów .Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. UWAGI OGÓLNE,Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych.Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych.Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i SSTWiORB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w przedmiarze robót.WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI, Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 5 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO,koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych. Dokumenty odbiorowe winny być ponumerowane (kolejno strony), spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu zgodnie z zapisami w umowie,zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach,zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe,zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP,zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego,zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac,skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca,utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach