Przetargi.pl
Termomodernizacja Klubu Kultury „Mydlniki” (ZIT).

Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 341 85 09, 12 616 8299 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 341 85 09, 12 616 8299, fax. -
    REGON: 367252869
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Klubu Kultury „Mydlniki” (ZIT).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Klubu Kultury „Mydlniki”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją i remontem budynku Klubu Kultury „Mydlniki” przy ul. Balickiej 289 w Krakowie wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (działka nr 125/1, obręb 49, j.ewid. Krowodrza). Zakres zamówienia został podzielony na dwa etapy: 1.1. Etap I – obejmujący termomodernizację budynku (ZIT). Zakres Etapu I obejmuje: - wykonanie termoizolacji stropu ostatniej kondygnacji i połaci dachowych; - wymiana stolarki okiennej, parapetów i stolarki drzwiowej zewnętrznej; - modernizacja istniejącej wewnętrznej instalacji c.o. w zakresie orurowania, zaworów i wymiany grzejników; - modernizacja cwu – montaż perlatorów; - usprawnienia dotyczące klimatyzacji w pomieszczeniach; - wymiana instalacji odgromowej; - wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nad rynnami, gzymsów i krawędzi balkonów z blachy. 1.2. Etap II – obejmujący remont budynku - pozostały zakres zamówienia. Zakres Etapu II obejmuje: - modernizację: instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej, przeciwpożarowej, słaboprądowej; - wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych; - aranżację wnętrz Sali wielofunkcyjnej ze sceną; - remont pomieszczeń sanitarnych wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych; - remont fragmentu elewacji. W zakres zamówienia wchodzi także dokonywanie przez Wykonawcę wszelkich uzgodnień, zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót do właściwych organów, regulacja zamontowanych okien, drzwi, urządzeń i instalacji, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wykazu środków trwałych powstałych w wyniku wykonanych robót, szkolenie do 5 osób z ramienia Użytkownika oraz organizowanie komisji z udziałem Miejskiego Konserwatora Zabytków. 2. W związku z tym, iż w niektórych elementach Dokumentacji projektowej dotyczącej termomodernizacji – Etap I jest mowa o oświetleniu LED, Zamawiający informuje, że w zakres Etapu I nie wchodzi zakup i montaż oświetlenia LED. W zakres Etapu II nie wchodzi: adaptacja akustyczna Sali wielofunkcyjnej oraz zabudowa meblowa i zakup urządzeń AGD w pomieszczeniach socjalnych oraz zakup projektora, ekranu, ksera. 3. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana o godzinie 11:00 w dniach: 26.04.2018 r. i 27.04.2018 r. - miejsce spotkania: budynek Klubu Kultury „Mydlniki” przy ul. Balickiej 289 w Krakowie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy określone zostały w: 4.1. Dokumentacji projektowej (zał. nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB, zał. nr 8 do SIWZ). 4.2. Wzorze umowy (zał. nr 1 do SIWZ). Stosunek prawny między Zamawiającym, a Wykonawcą ukształtowany jest przez następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, STWiORB, umowa, wyjaśnienia Zamawiającego do SIWZ (o ile będą miały miejsce). Przedmiary robót zamieszczone w załączniku nr 7 do SIWZ są dokumentami pomocniczymi i nie stanowią podstawy do obliczenia ceny. W przypadku występowania rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót, a innymi składnikami dokumentacji projektowej - do wyceny oferty należy przyjąć dane z dokumentacji projektowej. 5. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp odnośnie wskazania przez Zamawiającego obowiązku zatrudnienia osób realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę dotyczące dokumentowania zatrudnienia tych osób, kontroli i sankcji z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane w ramach Inwestycji – zostały określone w § 7 Wzoru umowy, który stanowi zał. nr 1 do SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy Wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzorów Oświadczeń stanowiących załącznik nr 2A i nr 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 2.2. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach