Przetargi.pl
Termomodernizacja i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Słupi

Gmina Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 96-128 Słupia, Słupia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 315 591 , fax. 468 315 514
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia
    Słupia 136
    96-128 Słupia, woj. łódzkie
    tel. 468 315 591, fax. 468 315 514
    REGON: 75014851000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Słupi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja, rozbudowa budynku Urzędu Gminy, a także wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku Urzędu Gminy w miejscowości Słupia położonego na działce Nr ewid. 978/3, obręb Słupia. Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) rozbudowa powierzchnia rozbudowy – 26,40 m2 kubatura – 190 m3 powierzchnia użytkowa – 32,60 m2 Zakres robót obejmuje min. prace: roboty rozbiórkowe (tj. rozbiórka: schodów zewnętrznych, zadaszenia nad wejściem, demontaż: skrzydeł okiennych i drzwiowych, wykucie: z muru ościeżnic drewnianych i stalowych), roboty murarskie w części istniejącej (tj. wykonanie: ścian działowych, przesklepień otworów w ścianach, tynki wewnętrzne), roboty ziemne, fundamenty: (tj. wykonanie ław fundamentowych, izolacji przeciwwilgociowych), wykonanie: ścian nośnych, ocieplenia ścian budynków płytami styropianowymi, wyprawy elewacyjnej, stropu, schodów i elementów żelbetowych, stropodachu nad nową częścią, okien i drzwi ( tj. ościeżnic drewnianych, skrzydeł drzwiowych, drzwi, ścian kurtynowych), pochylni i schodów zewnętrznych, roboty wykończeniowe (tj. łazienka dla niepełnosprawnych, klatka schodowa); 2) termomodernizacja Zakres robót obejmuje min. prace: docieplenie stropodachu istniejącego oraz ścian zewnętrznych istniejącej części budynku, demontaż i montaż obróbek blacharskich, demontaż i montaż instalacji odgromowej, roboty instalacyjne sanitarne wewnętrzne (tj. instalacja kanalizacyjna, instalacja wodociągowa, instalacja c.o., instalacje elektryczne); 3) instalacje fotowoltaiczne Zakres robót obejmuje min. montaż: tras kablowych, skrzynek przyłączeniowych AC i DC, wyposażenia dodatkowego rozdzielnicy głównej budynku, paneli fotowoltaicznych, inwerterów fotowoltaicznych DC/AC – 52 moduły tj. 14,56 kW (1 moduł 280 W). 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a także na podstawie oględzin terenu budowy. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w załączniku do SIWZ tj. dokumentacji projektowej, na którą składają się: 1) przedmiary robót 2) projekty budowlane 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium, w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030 w tytule: „Wadium dla postępowania Nr PPIN.271.17.2017.JJ”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 14. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego 15. Wadium wniesione w formach wymienionych w § 15 ust. 2 pkt 2-5 niniejszej SIWZ należy złożyć w oryginale w Urzędzie Gminy w Słupi – pokój 5, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. Z treści w/w dokumentu musi wynikać, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata należności, do zapłacenia których na rzecz Zamawiającego jest zobowiązany Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach