Przetargi.pl
Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance - Etap I

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-932 Stara Łubianka, Kościuszkowców
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.
    Kościuszkowców 2A
    64-932 Stara Łubianka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
    REGON: 57085895100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstaralubianka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone w wyznaczonej części Obiektu polegające na pełnobranżowych robotach remontowo-modernizacyjnych, montażowych i wykończeniowych realizowanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: ”Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – Etap I”, dalej jako „Zamówienie”. 2. Zamówienie zostało podzielono na dwie części: 1) Zadanie nr 1 - Szkoła WSCEiT, w zakres którego wchodzą w szczególności następujące czynności: A) Część projektowa: a) opracowanie dokumentacji odwodnienia wykopów na czas prowadzenia robót ziemnych i fundamentowych; b) opracowanie projektu zajęcia pasa drogowego; c) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej warsztatowej AKPiA (automatyka grzania, chłodzenia/klimatyzacji, węzła c.o., pompowni wody szarej, systemu pomp ciepła c.w.u. z zasobnikiem, wentylacji, separatorów tłuszczy i ropopochodnych) na podstawie rozwiązań i wymagań zawartych w Załącznikach nr B.1_PB_1.2, B.1_PB_1.3, B.1_PB_2.3, B.1_PB_2.4, B.2_PW_1.2, B.2_PW_1.3, B.2_PW_2.3, B.2_PW_2.4 i B.2_PW_2.5 do OPZ – Zadanie 1; d) opracowanie dokumentacji projektowej warsztatowej zabezpieczeń pożarowych dla rozwiązań zawartych w Załącznikach nr B.1. i B.2. do OPZ, spełniających wymagania wskazane w Załącznikach nr B.4_DP_3, B.4_DP_4, B.4_DP_5 do OPZ – Zadanie 1; e) opracowanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji c.w.u. zasilanej pompami ciepła powietrze – woda z zasobnikiem wyposażonym w grzałkę elektryczną na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_2.3 do OPZ – Zadanie 1; f) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji wykorzystania ścieków szarych z odpływów z umywalek i prysznicy, która będzie zbierać wodę do zbiorników wody szarej, a dalej po układzie filtracji i uzdatnianiu będzie ponownie wykorzystana na cele spłukiwania toalet na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_2.3 do OPZ – Zadanie 1; g) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji kanalizacji technologicznej dla kuchni z separatorem tłuszczy na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_2.3 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 1; h) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego systemu uzdatniania powietrza w pomieszczeniach i kanałach wentylacyjnych na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_2.3 do OPZ – Zadanie 1; i) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego wentylacji i chłodzenia kuchni dydaktycznej oraz pomieszczeń zaplecza (pomieszczenia nr od 0.37-0.42) opartego o urządzenia dedykowane do kuchni posiadające kompletne zabezpieczenia przed zatłuszczeniem tj. po stronie wywiewu podwójny filtr, pierwszy filtr to filtr aluminiowy (który zatrzymuje ewentualne cząsteczki tłuszczu – jest łatwo wyciągalny, odporny na detergenty i środki czyszczące, drugi filtr – filtr tkaninowy klasy G5), sekcje wentylatorów i filtrów powietrza centrali wyposażone w wzierniki w drzwiach inspekcyjnych pozwalające na stałą optyczną kontrolę czystości oraz oświetlenie wewnątrz sekcji, typu LED zatopione w obudowie centrali co eliminuje osadzanie się zanieczyszczeń, zapewniające łatwe usuwanie zbierającego się tłuszczu (wszystkie elementy budowy urządzeń łatwe do demontażu, co umożliwia okresowe gruntowne czyszczenie wszystkich zabudowanych elementów), na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załącznikach nr B.2_PW_2.3 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 1; j) wykonanie kompletnego projektu warsztatowego zasilania i sterowania urządzeniami/armaturą/osprzętem/systemami budynkowymi wskazanymi w Załącznikach nr B.1_PB_1.2, B.1_PB_1.3, B.1_PB_2.3, B.1_PB_2.4, B.2_PW_1.2, B.2_PW_1.3, B.2_PW_2.3, B.2_PW_2.4 i B.2_PW_2.5 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 1; k) wykonanie projektu warsztatowego integracji systemów słaboprądowych, tj.: SSP, SKD, CCTV, domofonowy oraz SSWiN na podstawie wytycznych zawartych w Załącznikach nr B.1_PB_1.3, B.1_PB_2.4, B.2_PW_1.3 i B.2_PW_2.5 do OPZ – Zadanie 1; l) wykonanie wszelkich innych zobowiązań wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia z załącznikami; m) pozyskanie własnym staraniem wszelkich niezbędnych materiałów i dokumentów źródłowych do prawidłowej i kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia; n) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę. B) Część realizacyjna: a) wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych objętych Opisem Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę, o której mowa w lit. A); b) wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych objętych Opisem Przedmiotu Zamówienia z załącznikami z materiałów, urządzeń, sprzętu itp. dostarczonego przez Zamawiającego; c) przekazanie Zamawiającemu poniższych materiałów pochodzących z rozbiórki:  grzejniki żeliwne 89 szt. (ilość żeberek 925 szt)  rury fawiera 72 szt. (202 mb)  rury stalowe i żeliwne 640 mb  zawory stalowe i żeliwne 124 szt. Wykonawca uzgodni sposób rozbiórki z Zamawiającym. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania materiałów. Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić koszty rozbiórki i demontażu. d) wykonanie innych prac, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia; e) ukończenie wszystkich robót budowlanych objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad; przeprowadzenie niezbędnych prób i uruchomień, w tym przez autoryzowane serwisy producenckie oraz odbiorów przez właścicieli mediów, dysponentów/właścicieli terenów, dysponenta infrastruktury drogowej; przeprowadzenie szkoleń; wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami; f) uzyskanie pozytywnych opinii organów o których mowa w art. 56 Prawa budowlanego oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2) Zadanie nr 2 - Dom Wczasów Dziecięcych, dalej jako „DWD”, w zakres którego wchodzą w szczególności następujące czynności: A) Część projektowa: a) opracowanie dokumentacji odwodnienia wykopów na czas prowadzenia robót ziemnych i fundamentowych; b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej warsztatowej AKPiA (automatyka grzania, chłodzenia/klimatyzacji, węzła c.o., pompowni wody szarej, systemu pomp ciepła c.w.u. z zasobnikiem, wentylacji, separatora tłuszczy) na podstawie rozwiązań i wymagań zawartych w Załącznikach nr B.1_PB_2.3, B.1_PB_2.4, B.2_PW_3, B.2_PW_4 i B.2_PW_5 do OPZ – Zadanie 2; c) opracowanie dokumentacji projektowej warsztatowej zabezpieczeń pożarowych dla rozwiązań zawartych w Załącznikach nr B.1 i B.2 do OPZ, spełniających wymagania wskazane w Załącznikach nr B.4_DP_3, B.4_DP_4 i B.4_DP_5 do OPZ – Zadanie 2; d) opracowanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji c.w.u. zasilanej pompami ciepła powietrze – woda z zasobnikiem wyposażonym w grzałkę elektryczną na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_3 do OPZ – Zadanie 2; e) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji wykorzystania ścieków szarych z odpływów z umywalek i prysznicy, która będzie zbierać wodę do zbiorników wody szarej, a dalej po układzie filtracji i uzdatnianiu będzie ponownie wykorzystana na cele spłukiwania toalet na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_3 do OPZ – Zadanie 2; f) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego instalacji kanalizacji technologicznej dla kuchni z separatorem tłuszczy na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_3 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 2; g) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego systemu uzdatniania powietrza w pomieszczeniach i kanałach wentylacyjnych na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załączniku nr B.2_PW_3 do OPZ – Zadanie 2; h) wykonanie kompletnego pełnobranżowego projektu warsztatowego wentylacji i chłodzenia kuchni dydaktycznej oraz pomieszczeń zaplecza (pomieszczenia nr od -1.26 do -1.39) opartego o urządzenia dedykowane do kuchni posiadające kompletne zabezpieczenia przed zatłuszczeniem tj. po stronie wywiewu podwójny filtr, pierwszy filtr to filtr aluminiowy (który zatrzymuje ewentualne cząsteczki tłuszczu – jest łatwo wyciągalny, odporny na detergenty i środki czyszczące, drugi filtr – filtr tkaninowy klasy G5), sekcje wentylatorów i filtrów powietrza centrali wyposażone w wzierniki w drzwiach inspekcyjnych pozwalające na stałą optyczną kontrolę czystości oraz oświetlenie wewnątrz sekcji, typu LED zatopione w obudowie centrali co eliminuje osadzanie się zanieczyszczeń, zapewniające łatwe usuwanie zbierającego się tłuszczu (wszystkie elementy budowy urządzeń łatwe do demontażu, co umożliwia okresowe gruntowne czyszczenie wszystkich zabudowanych elementów), na podstawie rozwiązań i wytycznych zawartych w Załącznikach nr B.2_PW_3 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 2; i) wykonanie kompletnego projektu warsztatowego zasilania i sterowania urządzeniami/armaturą/osprzętem/systemami budynkowymi wskazanymi w Załącznikach nr B.1_PB_2.3, B.1_PB_2.4, B.2_PW_3, B.2_PW_4 i B.2_PW_5 i B.4_DP_8 do OPZ – Zadanie 2; j) wykonanie projektu warsztatowego integracji systemów słaboprądowych, tj.: SSP, SKD, CCTV, domofonowy oraz SSWiN na podstawie wytycznych zawartych w Załącznikach nr B.1_PB_2.4, B.2_PW_5 do OPZ – Zadanie 2; k) wykonanie wszelkich innych zobowiązań wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia z załącznikami; l) pozyskanie własnym staraniem wszelkich niezbędnych materiałów i dokumentów źródłowych do prawidłowej i kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia; m) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę. B) Część realizacyjna: a) wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych objętych Opisem Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę o której mowa w lit. A) powyżej; b) wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych objętych Opisem Przedmiotu Zamówienia z załącznikami z materiałów, urządzeń, sprzętu itp. dostarczonego przez Zamawiającego; c) przekazanie Zamawiającemu poniższych materiałów pochodzących z rozbiórki:  grzejniki żeliwne 92 szt. (ilość żeberek 1033 szt.),  rury fawiera 17 szt. (37 mb),  rury stalowe i żeliwne 891 mb,  zawory stalowe i żeliwne 212 szt. Wykonawca uzgodni sposób rozbiórki z Zamawiającym. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania materiałów. Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić koszty rozbiórki i demontażu. d) wykonanie innych prac, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Zamówienia; e) ukończenie wszystkich robót budowlanych objętych Zamówieniem; usunięcie w nich wszelkich wad; przeprowadzenie niezbędnych prób i uruchomień, w tym przez autoryzowane serwisy producenckie oraz odbiorów przez właścicieli mediów, dysponentów/właścicieli terenów, dysponenta infrastruktury drogowej; przeprowadzenie szkoleń; wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami; f) uzyskanie pozytywnych opinii organów o których mowa w art. 56 Prawa budowlanego oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w OPZ stanowiącym Część III do SIWZ oraz we Wzorze umowy (odpowiednio w Zadaniu nr 1 i w Zadaniu nr 2 ) stanowiącym Część II do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odstępuje się od opisu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia Umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie Zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów do wykonania Zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania Zamówienia, przedstawiając w tym celu dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wzór takiego oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 4 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach