Przetargi.pl
Budowa przystani w Owińskach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czerwonak.pl/; http://bip.czerwonak.pl/6826

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przystani w Owińskach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa przystani w Owińskach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty geodezyjne i przygotowawcze; 2) usunięcie drzew i krzewów; 3) roboty ziemne; 4) umocnienie brzegu rzeki; 5) budowę pomostu pływającego; 6) podbudowy; 7) nawierzchnie (tłuczeń o pow. 1290 m2, betonowa kostka brukowa); 8) elementy ulic (krawężniki, obrzeża, oporniki, ścieki z kostki betonowej); 9) budowę fragmentu kanalizacji deszczowej (odwodnienie liniowe); 10) humusowanie i obsianie skarp trawą; 11) budowę oświetlenia drogowego; 12) roboty wykończeniowe, uporządkowanie terenu; 13) dostawę i montaż małej architektury; 14) oznakowanie żeglugowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik 6 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załącznik 7 do SIWZ. 4. Postanowienia inne: 1) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało także m.in.: a) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać złożona Zamawiającemu w trzech egzemplarzach wraz z kopią mapy zasadniczej i potwierdzeniem jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu (PODGiK); b) odszukanie i ustalenie stanu znaków geodezyjnych w terenie, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2019 poz. 725 ze zm.), przed rozpoczęciem robót; c) wykonanie i utrzymywanie zaplecza do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości; d) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na swój koszt oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; e) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy oraz w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót wykonanych, urządzeń bądź instalacji, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia ich lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; f) zapłata należnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom jeżeli Wykonawca korzysta z Podwykonawców; g) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach, w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych w formacie PDF; h) ponoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego; i) wycinka zieleni kolidującej z inwestycją poprzedzona oznakowaniem zieleni podlegającej usunięciu oraz uzgodnieniami w tym zakresie z Zamawiającym. Wycinkę należy przeprowadzić na warunkach określonych decyzją środowiskową nr WOO-II.420.255.2018.MZ.23 oraz pod nadzorem etmologa; j) oznakowanie szlaku i organizacja ruchu żeglugowego na czas budowy, przedstawienie schematu oznakowania do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. 2) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu Umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; 3) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska. 4) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć w oryginale. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, tzn. w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 102/103. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, z tytułu przelewu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa przystani w Owińskach wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu, znak sprawy: BZ.271.2.30.2019.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ; zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 11 SIWZ; dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 5 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach