Przetargi.pl
„Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance- Etap I”

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-932 Stara Łubianka, Kościuszkowców
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.
    Kościuszkowców 2A
    64-932 Stara Łubianka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
    REGON: 57085895100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstaralubianka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance- Etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone w wyznaczonej części Obiektu polegające na pełnobranżowych robotach remontowo-modernizacyjnych, montażowych i wykończeniowych realizowanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: ” Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – Etap I”, dalej opisane jako „Zamówienie”. 2. Wykaz prac objętych zamówieniem: 1) Prace w DWD: A. rozbiórka stropodachu nad nieużywanym obecnie pierwszym piętrem z zabezpieczeniem niższej części budynku (parter normalnie użytkowany) przed zalaniem wodą z opadów atmosferycznych, zamknięciem klatki schodowej dla mieszkańców internatu mieszkających na parterze budynku z uwzględnieniem zasad BHP i zapewnienie bezpiecznych dróg komunikacji. Zabezpieczenie podłóg, wykładzin pod rozbieranymi stropami przed uszkodzeniem. B. wykonanie nowego stropu z płyt kanałowych nad 1 piętrem w osiach a1-a2 i aA-aE oraz stropu żelbetowego monolitycznego w osiach bB-bC. C. wykonanie remontu połaci dachowej całego budynku: izolacje termiczne, pokrycie papowe, nowe obróbki – komplet. D. wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej z otynkowaniem na nowym stropie nad parterem. E. przeprowadzka internatu dziewcząt z parteru budynku na piętro pod nowym stropem, odmalowanie pomieszczeń, założenie wykładzin tymczasowych. F. przygotowanie pomieszczeń na całym parterze DWD do przeprowadzenia do nich klas oraz pomieszczeń sekretariatu, pokoju nauczycielskiego itp. z budynku Szkoły:  przygotowanie nowego wejścia do budynku w miejscu okna na korytarzu w osi cA;  przygotowanie wejścia do internatu w ścianie w osi c1 do istniejącej klatki schodowej;  modyfikacja instalacji elektrycznych: • rozprowadzenie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; • wymiana rozdzielni elektrycznej; • doposażenie pomieszczeń biurowych szkoły i klas lekcyjnych w gniazda elektryczne; • montaż oświetlenia wg. wymaganych norm natężenia oświetlenia;  modyfikacja instalacji teletechnicznych – rozbudowa w zakresie osprzętu pasywnego i aktywnego Punktu Dystrybucyjnego – w razie potrzeby wymiana na nową, doprowadzenie wraz z instalacja do każdego pomieszczenia gniazd RJ45 podłączonych do GPD;  modyfikacja instalacji oświetlenia awaryjnego - dla nowego przeznaczenia pomieszczeń i koniecznych zmian kierunków ewakuacji;  wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku DWD w klasach oraz pomieszczeniach sekretariatu, pokoju nauczycielskiego itp.;  przygotowanie projektów instalacji: elektrycznych, teletechnicznych dla wykonywanej modernizacji wraz z uzgodnieniem z Rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych. G. wymalowanie pomieszczeń, wymiana wykładzin podłogowych, naprawa okien wymiana zbitych szyb, montaż klamek okiennych, likwidacja, zabezpieczenie studzienki w korytarzu przy nowym wejściu, naprawa stropu w łazience, wymiana części skrzydeł drzwiowych. H. w związku z wydzieleniem szkoły w budynku DWD jako odrębnej strefy pożarowej ZL II wykonanie w celu wydzielenia niezbędnych przegród i zapewnienie dwóch niezależnych wyjść ewakuacyjnych na granicach strefy a także instalacje zgodne z przepisami dla tej strefy. I. Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz ze Scenariuszem Pożarowym oraz opracowanie planów ewakuacji w zakresie częściowej zmiany przeznaczenia budynku DWD. J. Doposażenie w sprzęt gaśniczy budynku DWD wg. nowej Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (IBP). 2) Prace organizacyjne: A. Przeniesienie wyposażenia pomieszczeń z budynku szkoły do przygotowanych sal w DWD. B. Wyniesienie i przewóz pozostałych elementów wyposażenia budynku Szkoły do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Inwestora. 3) Prace w budynku Szkoły: A. Roboty rozbiórkowe – całość  Wykonawca przekaże Zamawiającemu nast. materiały pochodzące z rozbiórki: • grzejniki żeliwne; • rury Faviera; • rury stalowe i żeliwne; • zawory stalowe i żeliwne;  Wykonawca uzgodni sposób rozbiórki z Zamawiającym;  Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania materiałów;  Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić koszty rozbiórki i demontażu. B. Roboty konstrukcyjne – całość. C. Architektura:  dach pokrycie – całość;  roboty murowe – całość;  stolarka i ślusarka: okna i drzwi zewnętrzne – całość;  posadzki - bez płytek i wykładzin;  ściany – tynki;  sufity – tynki;  elementy kowalsko-ślusarskie - drabiny zewnętrzne;  elewacja – całość. D. Roboty instalacyjne:  instalacje elektryczne – całość;  instalacje teletechniczne - całość (Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć wykonane w ramach projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@2020" elementy sieci bezprzewodowej znajdujące się na parterze głównego budynku Szkoły);  instalacje sanitarne wraz z AKPiA – całość. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w OPZ stanowiącym Część III do SIWZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Część II do SIWZ. 4. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia odpowiedniej umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: A. pieniądzu; B. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; C. gwarancjach bankowych; D. gwarancjach ubezpieczeniowych; E. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: A. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; B. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; C. kwotę gwarancji; D. termin ważności gwarancji; E. zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; F. przedmiotowe zobowiązanie gwaranta, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie będzie zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy, G. właściwość miejscową do rozstrzygania sporów wskazywać będzie siedziba Zamawiającego, H. wszelkie przywołane w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w przepisach prawa powinny zawierać w tekście gwarancji swoją definicję. 3. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 13 1020 3844 0000 1602 0175 8606 PKO Bank Polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii polecenia przelewu - załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (jeżeli w treści dokumentu zastrzeżono jego ważność uzależnioną od posiadania oryginału). Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu komisji przetargowej dla ważności wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci, odpowiednio zażąda wniesienia lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia Umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie Zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów do wykonania Zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania Zamówienia, przedstawiając w tym celu dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wzór takiego oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 4 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach