Przetargi.pl
„RENOWACJA I ADAPTACJA FORTU VII W POZNANIU DLA ZACHOWANIA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO” – etap II

Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza przetarg

  • Adres: 61-777 Poznań, Woźna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 517 288, , fax. 618 517 288
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
    Woźna 12
    61-777 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 517 288, , fax. 618 517 288
    REGON: 27790200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wmn.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „RENOWACJA I ADAPTACJA FORTU VII W POZNANIU DLA ZACHOWANIA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakres prac związanych z rozbiórkami oraz pracami remontowo-renowacyjne elewacji i murów fosy na terenie Fortu VII przy ul. Polskiej w Poznaniu. 2. Zamawiający informuje, że Przedmiotem Zamówienia w zakresie rozbiórek oraz prac remontowo-renowacyjnych elewacji i murów fosy na terenie Fortu VII przy ul. Polskiej w Poznaniu objęta jest część robót ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 2. Zamawiający zwraca uwagę, że poszczególne dokumenty wchodzące w skład załącznika nr 2 stanowią nierozdzielną całość i opisują szerszy zakres robót niż ten będący przedmiotem zamówienia. Załącznik nr 2 należy czytać łącznie z załącznikiem 2a przedstawiającym szczegółowo przedmiot zamówienia w zakresie rozbiórek oraz prac remontowo-renowacyjnych elewacji i murów fosy na terenie Fortu VII przy ul. Polskiej. Dołączone do załącznika nr2 rysunki rewizyjne stanowią aktualizację do rysunków z projektu wykonawczego i są wiążące. 3. Zamawiający we własnym zakresie opracuje aktualną inwentaryzację zieleni i uzyska wymaganą decyzję zezwalającą na wycinkę zieleni inwazyjnej – wtórnej (samosiejek drzew i krzewów) a po uzyskaniu decyzji przekażą do realizacji Wykonawcy prace wynikające z tej decyzji. 4. W przypadku utraty ważności uzgodnień (zawartych w Dokumentacji Projektowej) do Wykonawcy należy uzyskanie ponownego uzgodnienia. 5. Zamówienie jest współfinansowane z funduszy europejskich w ramach projektu „Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie 4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego regionu”, Poddziałanie 4.4.1.” Inwestycja w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”. 6. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w pomocniczo przedmiarach robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i niemajątkowe) na sumę równą minimum wynagrodzeniu wykonawcy, o którym mowa w § 13 ust. 1 Umowy, która jest jednocześnie limitem na jedno i wszystkie zdarzenia. Kopia polisy stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Zgodnie z numeracją SIWZ: 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6: 7.1. pkt 6.1. – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.; 7.2. pkt 6.2. – 6.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.2.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.2.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 7.1. i pkt 7.2. ppkt 7.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 7.2. ppkt 7.2.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 stosuje się. 10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 6 pkt 6.1., składa dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 7.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 zdanie pierwsze stosuje się. cd. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 5. Wykonawca składa w ramach oferty: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg załącznika do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach