Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Brokowska 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6457162 , fax. 029 6457162
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Brokowska 37 37
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 029 6457162, fax. 029 6457162
REGON: 55067092100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i remont budynku przy ul. Brokowskiej 37 w Ostrowi Mazowieckiej- Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót określa załączony do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego- przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: przewidziane wadium w wysokości 9000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - wykażą ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia- kierownika budowy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres minimum 5 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) 6. wykaz wykonanych minimum dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym - druk nr 1. 9. wzór umowy - załącznik nr 2 10. Oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 11. Oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4 12. dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrowmaz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku socjalnego wraz z dobudową ganków oraz zmianą sposobu użytkowania części gospodarczej na lokale mieszkalne socjalne przy ul. Bohaterów Getta
Dodano: 2016-07-12 - KPEC/ZP/2/2016 Modernizacja sieci ciepłowniczej
Dodano: 2016-07-04 - Termomodernizacja budynku remizy OSP w Tymienicy
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja budynku remizy OSP w Chotczy
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu przy ul. Kolejowej 78
Dodano: 2016-06-20 - Termomodernizacja budynku PG nr 22 przy ul. Rapackiego- docieplenie części ścian budynku od strony północnej i wschodniej
Dodano: 2016-06-17 - Termomodernizacja budynku socjalnego wraz z dobudową ganków oraz zmianą sposobu użytkowania części gospodarczej na lokale mieszkalne przy ul. Bohaterów Getta
Dodano: 2016-06-13 - Termomodernizacja Zespołu Szkół w Jaworze Soleckim
Dodano: 2016-06-08 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 przy ul. Zientarskiego 3
Dodano: 2016-05-31 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Pułtuskiej 68 A w Serocku
Dodano: 2016-05-19