Przetargi.pl
„Termomodernizacja i remont budynku GOPS w Zielonkach (FAL)” – postępowanie II

Gmina Zielonki ogłasza przetarg

  • Adres: 32087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 850 850 , fax. 122 850 950
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielonki
    ul. Krakowskie Przedmieście 116
    32087 Zielonki, woj. małopolskie
    tel. 122 850 850, fax. 122 850 950
    REGON: 55208200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja i remont budynku GOPS w Zielonkach (FAL)” – postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie budynku GOPS w Zielonkach (FAL), ul. Krakowskie Przedmieście 112, 32-087 Zielonki. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac termomodernizacyjnych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych zgodnie z SIWZ oraz z dokumentacją projektową, a także warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego (t.j.: Dz. U. 2017 poz. 1332) oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót termomodernizacyjnych na zewnątrz (zadanie nr 1) oraz wewnątrz( zadnie nr 2) budynku. 3.1. Zadanie nr 1: Roboty termomodernizacyjne na zewnątrz budynku polegać będą na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku, dociepleniu fundamentów, demontaż i montaż odgromów, ociepleniu stropów/stropodachów nad poddaszem, wymiana okien i drzwi, modernizacja c. o. (35 grzejników). Wykonanie uporządkowania systemu odwodnienia z dachu budynku (studnie) wraz z likwidacją tarasu oraz zamontowaniem barierek przy balkonach – płatne ze środków własnych gminy (poza dofinansowaniem w ramach funduszy unijnych). 3.2. Zadanie nr 2: Roboty remontowe wewnątrz budynku polegać będą na remoncie pomieszczeń budynku dawnego przedszkola na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz poprawę stanu technicznego i higieniczno-sanitarnego. W budynku zostaną wyodrębnione pomieszczenia do prac dydaktycznych i terapeutycznych. Obiekt zostanie uzupełniony o jadalnię z aneksem kuchennym i zmywalnią, a wszystkie węzły sanitarne zostaną odnowione i doposażone. Jedna z toalet na parterze zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnyc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach