Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Gminy Wiśniew - Etap II

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08112 Wiśniew, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13
    08112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Gminy Wiśniew - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane II etapu termomodernizacji i przebudowy budynku Urzędu Gminy Wiśniew. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacji i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Wiśniewie”. Zakres drugiego etapu zadania inwestycyjnego obejmuje: całościowe wykończenie II piętra budynku, które jest w stanie surowym; kompleksowy remont pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku wraz z pomieszczeniami poczty oraz obecnego mieszkania, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową, przebudowę i budowę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej oraz przebudowę i budowę instalacji elektrycznej, teletechnicznej i budowę instalacji fotowoltaicznej; zagospodarowanie terenu. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności prace związane były z całkowitym wykończeniem II piętra i piwnicy a w szczególności przebudowy centralnego ogrzewania na parterze i I piętrze wraz z kotłownią i instalacją wewnętrzną gazową, następnie należy przewidzieć przerwę techniczną na przeniesienie stanowisk pracy urzędników na II piętro i rozpoczęcie prac budowalnych na parterze oraz I piętrze. Budowa musi być prowadzona w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu Gminy Wiśniew w trakcie wykonywania robót budowlanych. Roboty przewidziane do wykonania w szczególności obejmują: 1) przebudowę i remont pomieszczeń w zakresie branży budowlanej (nazwy pomieszczeń na podstawie inwentaryzacji): - kompleksowe wykończenie pomieszczeń na II piętrze z demontażem ścian pod salę konferencyjną; - rozbiórka posadzki w pomieszczeniach: obecnego mieszkania, urzędu (parter, I piętro) oraz poczty i OSP (zgodnie z przedmiarem robót); - oczyszczenie istniejących posadzek oraz wymiana fug w pomieszczeniach, w których nie wymienia się płytek; - rozbiórka posadzek PVC; - skucie płytek naściennych w obecnych WC oraz 1.22; - rozbiórka ścian; - montaż ścian; - rozbiórka istniejącej boazerii w pomieszczeniach, zdjęcie tapety ściennej na korytarzu oraz klatce schodowej; - demontaż i montaż nowych drzwi w pomieszczeniach w istniejących pomieszczeniach urzędu; - wykonanie posadzek z płytek podłogowych; - reparacja spękań i rys na ścianach; - wykonanie tynków, malowanie; - w piwnicy skucie podestu do poziomu pomieszczenia 0.21 o powierzchni 5,8m2, oczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, ułożenie płytek (gres techniczny) oraz malowanie posadzek, skucie ścian w pomieszczeniach piwnicy (prace zgodnie z przedmiarem robót); - prace towarzyszące. 2) przebudowa pomieszczeń w zakresie branży sanitarnej: - demontaż i montaż: instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, instalacji gazowej, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej; 3) przebudowa pomieszczeń w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - demontaż i montaż: instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 4) budowa instalacji fotowoltaicznej; 5) zagospodarowanie terenu: - montaż słupów elektrycznych na gotowych fundamentach, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem chodnika; - budowa chodnika; - demontaż kostki z ronda, likwidacja ronda i ułożenie nowej kostki (z dostosowaniem koloru do istniejącej na parkingu); - plantowanie ziemi, zasianie trawy. 6) prace towarzyszące przy przebudowie i remoncie. W zakres zamówienia wchodzi wywóz i unieszkodliwienie odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien zabezpieczyć istniejące mienie urzędu przed uszkodzeniem mechanicznym. Prace budowlane powinny być wykonane z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracowników i petentów urzędu. Zamówienie obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz próbami, badaniami, sprawdzeniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia użytkowania obiektu oraz kartą przekazania na składowisko odpadów. 2. Szczegółowy zakres robót, a także warunki realizacji określone zostały przez zamawiającego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, dokumentacji projektowej oraz rewizję rysunków załącznik nr 10 do SIWZ oraz STWIORB załącznik nr 11 do SIWZ. Zaleca się, aby każdy z wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. W ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i zero groszy);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach