Gmina Wiśniew ogłasza przetarg
- Adres: 08112 Wiśniew, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08112 Wiśniew, woj. mazowieckie
tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
REGON: 71158262900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Gminy Wiśniew - Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane II etapu termomodernizacji i przebudowy budynku Urzędu Gminy Wiśniew. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacji i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Wiśniewie”. Zakres drugiego etapu zadania inwestycyjnego obejmuje: całościowe wykończenie II piętra budynku, które jest w stanie surowym; kompleksowy remont pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku wraz z pomieszczeniami poczty oraz obecnego mieszkania, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i instalacją gazową, przebudowę i budowę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej oraz przebudowę i budowę instalacji elektrycznej, teletechnicznej i budowę instalacji fotowoltaicznej; zagospodarowanie terenu. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności prace związane były z całkowitym wykończeniem II piętra i piwnicy a w szczególności przebudowy centralnego ogrzewania na parterze i I piętrze wraz z kotłownią i instalacją wewnętrzną gazową, następnie należy przewidzieć przerwę techniczną na przeniesienie stanowisk pracy urzędników na II piętro i rozpoczęcie prac budowalnych na parterze oraz I piętrze. Budowa musi być prowadzona w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu Gminy Wiśniew w trakcie wykonywania robót budowlanych. Roboty przewidziane do wykonania w szczególności obejmują: 1) przebudowę i remont pomieszczeń w zakresie branży budowlanej (nazwy pomieszczeń na podstawie inwentaryzacji): - kompleksowe wykończenie pomieszczeń na II piętrze z demontażem ścian pod salę konferencyjną; - rozbiórka posadzki w pomieszczeniach: obecnego mieszkania, urzędu (parter, I piętro) oraz poczty i OSP (zgodnie z przedmiarem robót); - oczyszczenie istniejących posadzek oraz wymiana fug w pomieszczeniach, w których nie wymienia się płytek; - rozbiórka posadzek PVC; - skucie płytek naściennych w obecnych WC oraz 1.22; - rozbiórka ścian; - montaż ścian; - rozbiórka istniejącej boazerii w pomieszczeniach, zdjęcie tapety ściennej na korytarzu oraz klatce schodowej; - demontaż i montaż nowych drzwi w pomieszczeniach w istniejących pomieszczeniach urzędu; - wykonanie posadzek z płytek podłogowych; - reparacja spękań i rys na ścianach; - wykonanie tynków, malowanie; - w piwnicy skucie podestu do poziomu pomieszczenia 0.21 o powierzchni 5,8m2, oczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, ułożenie płytek (gres techniczny) oraz malowanie posadzek, skucie ścian w pomieszczeniach piwnicy (prace zgodnie z przedmiarem robót); - prace towarzyszące. 2) przebudowa pomieszczeń w zakresie branży sanitarnej: - demontaż i montaż: instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, instalacji gazowej, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej; 3) przebudowa pomieszczeń w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej: - demontaż i montaż: instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 4) budowa instalacji fotowoltaicznej; 5) zagospodarowanie terenu: - montaż słupów elektrycznych na gotowych fundamentach, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem chodnika; - budowa chodnika; - demontaż kostki z ronda, likwidacja ronda i ułożenie nowej kostki (z dostosowaniem koloru do istniejącej na parkingu); - plantowanie ziemi, zasianie trawy. 6) prace towarzyszące przy przebudowie i remoncie. W zakres zamówienia wchodzi wywóz i unieszkodliwienie odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien zabezpieczyć istniejące mienie urzędu przed uszkodzeniem mechanicznym. Prace budowlane powinny być wykonane z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracowników i petentów urzędu. Zamówienie obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz próbami, badaniami, sprawdzeniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia użytkowania obiektu oraz kartą przekazania na składowisko odpadów. 2. Szczegółowy zakres robót, a także warunki realizacji określone zostały przez zamawiającego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, dokumentacji projektowej oraz rewizję rysunków załącznik nr 10 do SIWZ oraz STWIORB załącznik nr 11 do SIWZ. Zaleca się, aby każdy z wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. W ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i zero groszy);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu
Dodano: 2023-07-24 - Budowa domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną we Wrzosie
Dodano: 2022-12-20 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2021-02-01 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197.
Dodano: 2021-01-15 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” działka nr ewid. 152/1, Gmina Skaryszew, Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy, Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2020-11-26 - Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.
Dodano: 2020-11-03 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197
Dodano: 2020-10-22 - Przebudowa części pomieszczeń III i IV piętra budynku przychodni przy ul. Jagiellońskiej 34 dla potrzeb Poradni Zdrowia Psychicznego dla dzieci wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ III I IV PIĘTRA BUDYNKU PRZYCHODNI PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 34 DLA POTRZEB PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA DZIECI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2020-05-12 - Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica wraz z dostawą wyposażenia
Dodano: 2019-12-27