Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)2758645 , fax. +48(24)2758633
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. +48(24)2758645, fax. +48(24)2758633
    REGON: 611015483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu”.2. „Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu” zadanie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego”, program wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023”.3. Zamierzenie budowlane obejmuje:1) budynek gospodarczy:a) wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z łatami, kontrłatami oraz obróbkami blacharskimi;b) wykonanie ściany oddzielenia p.poż. z cegły pełnej gr. 12 cm na wysokość 30 cm ponad dach na granicy działki wraz z otynkowaniem i obróbką blacharską;c) rozbiórka istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki;d) montaż rynien i rur spustowych;2) budynek świetlicy:a) rozbiórka istniejącego okna, przesunięcie grzejnika i zamontowanie drzwi wejściowych;b) rozbiórka okładzin wewnętrznych z płytek i wykonanie nowych okładzin, zastosować płytki antypoślizgowe typu lappato o wym. 40x60 cm;c) malowanie ścian i sufitów w całym budynku;d) wykonanie ściany dzielącej pomieszczenie sali spotkań mocowanej do istniejącego podciągu wg karty technicznej;e) przebudowa instalacji sanitarnych w kuchni i łazience zgodnie z opisem instalacji;f) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej montowanej na dachu świetlicy montowanych wzdłuż połaci o mocy od 6,0 do 6,4 KWp, rozdzielni AC i DC, kompletu konstrukcji montażowych, inwertera 3-fazowego, optymalizerów, korytka na kable, kabli solarnych, uziemienia paneli i konstrukcji itp. wraz z dokumentacją niezbędną do uruchomienia elektrowni (wymagana 25-letnia gwarancja na moc modułów i 12-letnia na wady ukryte produktu). Instalację połączyć z rozdzielnią główną świetlicy;g) pompa ciepła typu multisplit (możliwość podłączenia do 5 jednostek wewnętrznych) na elewacji zachodniej budynku oraz dwie jednostki wewnętrzne w pomieszczeniu 1.8. Obieg czynnika w fazie gazowej oraz ciekłej rurociągami miedzianymi wkutymi w ścianę. Pompa będzie posiadać funkcję grzania (domknięcie bilansu cieplnego pomieszczeń) oraz chłodzenia.h) -modernizacja instalacji c.o. i c.w, z.w.4. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:1) Projekt Techniczny - Załącznik Nr 9 do SWZ;2) Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do SWZ;3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik Nr 11 do SWZ.5. Opis i zakres robót kreślony został w ww. dokumentacji technicznej, przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;2) wynikami badań i pomiarów własnych;3) wynikami opracowań własnych.7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty.8. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności Zamawiający uprawniony jest do:1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.11. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w pkt 10 ppkt. 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.12. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.14. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.17. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.18. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.19. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 złotych.[Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100));c) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;d) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;e) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b-e musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach