Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(24)2758645 , fax. +48(24)2758633
- Data zamieszczenia: 2023-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
Piastowska
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. +48(24)2758645, fax. +48(24)2758633
REGON: 611015483 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu”.2. „Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu” zadanie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego”, program wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2023”.3. Zamierzenie budowlane obejmuje:1) budynek gospodarczy:a) wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z łatami, kontrłatami oraz obróbkami blacharskimi;b) wykonanie ściany oddzielenia p.poż. z cegły pełnej gr. 12 cm na wysokość 30 cm ponad dach na granicy działki wraz z otynkowaniem i obróbką blacharską;c) rozbiórka istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki;d) montaż rynien i rur spustowych;2) budynek świetlicy:a) rozbiórka istniejącego okna, przesunięcie grzejnika i zamontowanie drzwi wejściowych;b) rozbiórka okładzin wewnętrznych z płytek i wykonanie nowych okładzin, zastosować płytki antypoślizgowe typu lappato o wym. 40x60 cm;c) malowanie ścian i sufitów w całym budynku;d) wykonanie ściany dzielącej pomieszczenie sali spotkań mocowanej do istniejącego podciągu wg karty technicznej;e) przebudowa instalacji sanitarnych w kuchni i łazience zgodnie z opisem instalacji;f) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej montowanej na dachu świetlicy montowanych wzdłuż połaci o mocy od 6,0 do 6,4 KWp, rozdzielni AC i DC, kompletu konstrukcji montażowych, inwertera 3-fazowego, optymalizerów, korytka na kable, kabli solarnych, uziemienia paneli i konstrukcji itp. wraz z dokumentacją niezbędną do uruchomienia elektrowni (wymagana 25-letnia gwarancja na moc modułów i 12-letnia na wady ukryte produktu). Instalację połączyć z rozdzielnią główną świetlicy;g) pompa ciepła typu multisplit (możliwość podłączenia do 5 jednostek wewnętrznych) na elewacji zachodniej budynku oraz dwie jednostki wewnętrzne w pomieszczeniu 1.8. Obieg czynnika w fazie gazowej oraz ciekłej rurociągami miedzianymi wkutymi w ścianę. Pompa będzie posiadać funkcję grzania (domknięcie bilansu cieplnego pomieszczeń) oraz chłodzenia.h) -modernizacja instalacji c.o. i c.w, z.w.4. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:1) Projekt Techniczny - Załącznik Nr 9 do SWZ;2) Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do SWZ;3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik Nr 11 do SWZ.5. Opis i zakres robót kreślony został w ww. dokumentacji technicznej, przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;2) wynikami badań i pomiarów własnych;3) wynikami opracowań własnych.7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty.8. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności Zamawiający uprawniony jest do:1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.11. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w pkt 10 ppkt. 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.12. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.14. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.17. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.18. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.19. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 złotych.[Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100));c) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;d) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;e) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b-e musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną we Wrzosie
Dodano: 2022-12-20 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2021-02-01 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197.
Dodano: 2021-01-15 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” działka nr ewid. 152/1, Gmina Skaryszew, Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy, Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2020-11-26 - Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.
Dodano: 2020-11-03 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197
Dodano: 2020-10-22 - Przebudowa części pomieszczeń III i IV piętra budynku przychodni przy ul. Jagiellońskiej 34 dla potrzeb Poradni Zdrowia Psychicznego dla dzieci wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ III I IV PIĘTRA BUDYNKU PRZYCHODNI PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 34 DLA POTRZEB PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA DZIECI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2020-05-12 - Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica wraz z dostawą wyposażenia
Dodano: 2019-12-27 - Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica wraz z dostawą wyposażenia
Dodano: 2019-12-06