Gmina Wiśniew ogłasza przetarg
- Adres: 08112 Wiśniew, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13, , fax. 0 25 641 73 13
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08112 Wiśniew, woj. mazowieckie
tel. 0 25 641 73 13, , fax. 0 25 641 73 13
REGON: 71158262900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Gminy Wiśniew - Etap I: Zadanie 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pierwszego, pierwszego etapu termomodernizacji i przebudowy budynku Urzędu Gminy Wiśniew. Zamówienie realizowane będzie w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacji i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Wiśniewie”. Zakres pierwszego etapu zamówienia obejmuje wymianę dachu, tj. rozbiórkę istniejącego dachu stromego oraz wykonanie nowego stropodachu, w tym stropodachu wentylowanego z kratownic drewnianych, wraz z elementami robót koniecznymi do wykonania w związku z wymianą dachu. Budowa musi być prowadzona w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu Gminy Wiśniew w trakcie wykonywania robót budowlanych. Roboty przewidziane do wykonania w szczególności obejmują: 1) wymianę dachu: - rozebranie istniejącego dachu oraz części stropu nad 2 piętrem w miejscu przyszłej Sali konferencyjnej (pom.226) oraz w miejscu pom. 206 ze względu na zły stan stropu – projektowana wymiana na strop teriva, - wykończenie stropodachu + nowy stropodach wentylowany z kratownic drewnianych wraz z otworami wentylacyjnymi, - wykonanie klapy oddymiającej oraz wyłazu dachowego wraz z zaślepieniem otworu w miejscu istniejących schodów na poddasze w klatce schodowej K3, - demontaż i przeniesienie urządzeń technicznych na dachu + wykonanie żelbetowych podestów pod anteny, - wykonanie attyk, ścian podwyższających pom. 226 + hydroizolacje i termoizolacje od strony dachu + przelewy awaryjne + opierzenia, - wyburzenie/ obniżenie kominów + zaślepienie otworów w stropodachu + ocieplenie kominów + wykonanie prefabrykowanych czap kominowych, - obniżenie komina spalinowego kotłowni do wys. 1m ponad połać dachu, - otworowanie stropodachu pod projektowaną wentylację + zaślepienie otworów z wykonaniem izolacji termicznej o grubości jak dla stropodachu, - wzmocnienie stropodachu pod centrale wentylacyjne i agregat zgodnie z rysunkiem K06-01, - wykonanie w poziomie dachu i wyprowadzenie ponad dach nowych wywiewek KS i kominów wentylacyjnych i spalinowych z pozostawieniem kanałów istniejącej kotłowni (do zaślepienia w innym etapie), - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej, 2) wykonanie elewacji i zespołu wejściowego - wykonanie centralnie zlokalizowanego zespołu wejściowego z windą obsługującą wszystkie kondygnacje, - zamurowaniu części istniejących otworów okiennych w ścianach zewnętrznych budynku oraz przebudowie otworów okiennych na drzwiowe ze względu na dobudowywaną windę, przepisy ppoż. oraz stworzenie wejścia do części usługowej, - wykonanie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wymianie parapetów zewnętrznych i pozostałych opierzeń zgodnie z częścią rysunkową, - wykonanie studni okiennych, schodów, podestów zewnętrznych, wymianie balustrad i dostosowanie wielkości stopni schodów; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej piwnic do głębokości istniejących ław fundamentowych, - demontaż istniejących rynien i rur spustowych + wykonanie nowych rur spustowych z koszami. W zakres zamówienia wchodzi wywóz i unieszkodliwienie odpadów, w tym demontaż, transport i utylizacja eternitu na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówienie obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz próbami, badaniami, sprawdzeniami i opiniami niezbędnymi do użytkowania obiektu oraz kartą przekazania eternitu na składowisko odpadów niebezpiecznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 26.000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych i zero groszy);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy przy ul. Targowej 2 w Sierpcu
Dodano: 2023-07-24 - Budowa domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną we Wrzosie
Dodano: 2022-12-20 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2021-02-01 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197.
Dodano: 2021-01-15 - „Budowa budynku remizo-świetlicy na działce gminnej w miejscowości Zalesie” działka nr ewid. 152/1, Gmina Skaryszew, Część 1 - Budowa budynku remizo-świetlicy, Część 2 – Zagospodarowanie terenu
Dodano: 2020-11-26 - Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.
Dodano: 2020-11-03 - Przebudowa i zmiana aranżacji w holu głównym i Sali operacyjnej "B" w budynku Ratusza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197
Dodano: 2020-10-22 - Przebudowa części pomieszczeń III i IV piętra budynku przychodni przy ul. Jagiellońskiej 34 dla potrzeb Poradni Zdrowia Psychicznego dla dzieci wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ III I IV PIĘTRA BUDYNKU PRZYCHODNI PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 34 DLA POTRZEB PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA DZIECI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2020-05-12 - Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica wraz z dostawą wyposażenia
Dodano: 2019-12-27