Przetargi.pl
Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie

Zespół Szkół w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4514458 , fax. 12 2514061
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gdowie
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 12 4514458, fax. 12 2514061
    REGON: 00023113600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Zespołu Szkół w Gdowie, ul. Bocheńska 405, 32-420 Gdów, działka nr 811, Obr. Ewid. Gdów, gmina Gdów, powiat wielicki. 2/.Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie. 3/.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące docieplenia ww. budynku oraz uporządkowanie jego bezpośredniego otoczenia (nawierzchnie utwardzone, mała architektura itp.) i remont korytarza na parterze. Planowane roboty maja na celu poprawę efektywności energetycznej budynku, a w szczególności wyeliminowanie niekorzystnego zjawiska przemarzania przegród w pomieszczeniach zlokalizowanych na poddaszu budynku. Projekt przewiduje również poprawę stanu zabezpieczenia budynku przed szkodliwym działaniem wody opadowej (wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych i piwnicznych) 4/.Zakres robót obejmuje między innymi: a) termomodernizację budynku, b) odwodnienie terenu i nawierzchnie, c) remont korytarza na parterze 5/.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót- załącznik H do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik I do SIWZ c) projekcie budowlanym termomodernizacji i odwodnienia budynku szkoły oraz utwardzenia terenu w Zespole Szkół w Gdowie opracowanego przez mgr inż. Radosława Kwiatek kwiecień 2015 r. -załącznik J do SIWZ, d) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.3 i 3.4 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej, e) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia remontu oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w SIWZ i przedmiarze (który stanowi element pomocniczy), a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi ze: a) zgłoszenia prac nr BGN.6743.G.73.2015 z dnia 2 kwietnia 2015 r.- załącznik K do SIWZ b) pozwolenia nr BGN.6740.G.546.2015 z dnia 3 czerwca 2015 r. - załącznik L do SIWZ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów innych niż podane w przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 6/.Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru i przedstawicielem Zamawiającego, d) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, e) zgłoszenia robót do odbioru, f) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, g) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, h) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., i) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, j) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, k) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, l) wykonania prac porządkowych oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, m) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, n) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, o) udzielenia gwarancji na wykonane roboty, 7/.Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 23 czerwca 2015r. do godz. 08:45 2/.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3/.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w MBS w Wieliczce nr 35 8619 0006 0010 0200 5946 0009 z adnotacją WADIUM - przetarg Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie. 4/.Wadium w formie pieniężnej jest skuteczne i zabezpiecza ofertę jeżeli wpłynęło na rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione przez Wykonawcę w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy Pzp i w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w wymienionych artykułach ustawy Pzp musi zabezpieczać bezwarunkową wypłatę wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5/.Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 12.3 lit. b) do e) SIWZ należy w oryginale dołączyć do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie lit. a) SIWZ należy dołączyć kopię dowodu wpłaty do oferty. 6/.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymagalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. UWAGA! W świetle zapisów art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach