Przetargi.pl
Termomodernizacja GOKiS wraz ze świetlicami

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja GOKiS wraz ze świetlicami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Termomodernizacja świetlicy gminnej w Łebieniu. Projekt budowlany określa szerszy zakres robót niż przewiduje się do wykonania w ramach przetargu. Zakres robót objętych zamówieniem to prace związane z ociepleniem stropu nad I-szym piętrem oraz wymianą instalacji CO wraz z kotłem: 1. Ocieplenie stropu nad pierwszym piętrem poprzez usunięcie polepy i ułożenie izolacji z wełny mineralnej grubości 16 cm z folią paroizolacyjną i paroprzepuszczalną; 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni na paliwo stałe po uprzednim zdemontowaniu istniejącej instalacji c.o. i kotła, hermetyzacja instalacji co; 3. instalacja elektryczna kotłowni wraz z wpięciem do istniejącej instalacji elektrycznej w budynku; wymagane przepisami prawa badania instalacji; 4. wykonanie robót wykończeniowych w kotłowni: tynki ścian i sufitu cem-wap. kat II, malowanie farbą emulsyjną białą, podłoga - płytki gres II. Termomodernizacja budynku świetlicy gminnej w Święcichowie. Projekt budowlany określa szerszy zakres robót niż przewiduje się do wykonania w ramach przetargu. Zakres robót objętych zamówieniem to prace związane z wykonaniem ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wymianą instalacji CO wraz z kotłem: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz ze ścianami fundamentów styropianem EPS 70-040 o grub. min. 14 cm metodą BSO wraz z ociepleniem ościeży styropianem EPS 100-040 o grub. 2 cm, wykonanie tynku w kolorze pastelowym, wykonanie cokołu z płytek o wym. 25 x 6,5 cm na wysokości 25 cm, zastosowanie listew dylatacyjnych, taśm uszczelniających przy połączeniu profili okiennych z ościeżem; 2. wymiana parapetów, obróbki blacharskie : pas nadrynnowy, opierzenie kominów,itp.; 3. wydzielenie pomieszczenia kotłowni poprzez wymurowanie ścian, wstawienie drzwi niepalnych klasy EI30; prace wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie; 4. ponadto prace budowlane w kotłowni: fundament pod komin i kocioł co, wymurowanie komina z pustaków systemowych; 5. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni na paliwo stałe po uprzednim zdemontowaniu istniejącej instalacji c.o. i kotła, hermetyzacja instalacji co; 6. instalacja elektryczna kotłowni wraz z wpięciem do istniejącej instalacji elektrycznej w budynku; wymagane przepisami prawa badania instalacji; III. Termomodernizacja budynku świetlicy gminnej w Domaradzu. Projekt budowlany określa szerszy zakres robót niż przewiduje się do wykonania w ramach przetargu. Zakres robót objętych zamówieniem to prace związane z wykonaniem ocieplenia ścian zewnętrznych, ociepleniem stropu nad parterem wełna mineralną gr. 16 cm oraz wymianą instalacji CO wraz z kotłem: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz ze ścianami fundamentów styropianem EPS 70-040 o grub. min. 13 cm metodą BSO wraz z ociepleniem ościeży styropianem EPS 100-040 o grub. 2 cm, wykonanie tynku w kolorze pastelowym, wykonanie cokołu z płytek o wym. 25 x 6,5 cm na wysokość 25 cm, zastosowanie listew dylatacyjnych, taśm uszczelniających przy połączeniu profili okiennych z ościeżem; 2. wymiana parapetów, obróbki blacharskie : pas nadrynnowy, opierzenie kominów itp. 3. wymiana pokrycia zadaszenia nad wejściem do świetlicy na pokrycie z poliwęglanu; 4. Ocieplenie stropu nad parterem wełną mineralna grubości 16 cm; 5. wydzielenie pomieszczenia kotłowni poprzez wymurowanie ścian, wykonanie fundamentu pod komin i kocioł co, wymurowanie komina z pustaków systemowych, wstawienie drzwi niepalnych klasy EI30; prace wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie; 6. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz kotła na paliwo stałe po uprzednim zdemontowaniu istniejącej instalacji c.o. i kotła, hermetyzacja instalacji co; 7. instalacja elektryczna kotłowni wraz z wpięciem do istniejącej instalacji elektrycznej w budynku; wymagane przepisami prawa badania instalacji; 8. wymiana posadzki na gresy w przedsionku i toaletach, wykładziny rulonowej w pokoju zajęć. IV. Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Damnicy. Projekt budowlany określa szerszy zakres robót niż przewiduje się do wykonania w ramach przetargu. Zakres robót objętych zamówieniem to prace związane z wykonaniem ocieplenia ścian zewnętrznych, ociepleniem stropu piwnic od spodu wełną mineralną gr. 8 cm oraz wymianą instalacji CO wraz z kotłem: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz ze ścianami fundamentów styropianem EPS 70-040 o grub. min. 13 cm metodą BSO wraz z ociepleniem ościeży styropianem EPS 100-040 o grub. 2 cm, wykonanie tynku w kolorze pastelowym w dwóch kolorach (2 odcienie), cokół o wysokości 25 cm z gramaplast, zastosowanie listew dylatacyjnych, taśm uszczelniających przy połączeniu profili okiennych z ościeżem; 2. Szczegóły elewacji: bonie w dolnej części ścian na wysokość do 1,40 od poziomu cokołu oraz bonie na słupach (częściach wystających poza lico ściany)na całej wysokości. Bonie co 25 cm o szerokości 3cm i głębokości 2cm; 3. ocieplenie stropu piwnic od spodu wełną mineralna grubości 8cm wraz z wykonaniem tynku; uwaga zmiana w stosunku do projektu ; 4. wymiana parapetów, obróbki blacharskie : pas nadrynnowy, opierzenie kominów i ogniomurów, itp. 5. wymiana zadaszenia nad drzwiami do GOKiS-u (3 szt.), wykonanie balustrad przy schodach od szczytu, obłożenie schodów (3 wejścia do budynku) gresem; 6. wymiana drzwi zewnętrznych 2 szt, 7. wydzielenie pomieszczenia kotłowni poprzez wymurowanie ścian, wymurowanie komina z pustaków systemowych oraz murowanego z cegły zawierającego 2 kanały wentylacyjne, wstawienie drzwi niepalnych klasy EI30; prace wykończeniowe - posadzki tynki, malowanie; 8. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz kotła na paliwo stałe po uprzednim zdemontowaniu istniejącej instalacji c.o. i kotła, hermetyzacja instalacji co; 9. instalacja elektryczna kotłowni wraz z wpięciem do istniejącej instalacji elektrycznej w budynku; wymagane przepisami prawa badania instalacji;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione w następującej formie: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ustce nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 z dopiskiem na przelewie wadium - Termomodernizacja GOKiS wraz ze świetlicami 3. Wadium w pieniądzu winno być wniesione przelewem przed upływem terminu składania ofert i uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na konto Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2. pkt.4 ustawy, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium - kopię dokonanego przelewu. Wadium zwracane jest: a) niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. b) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. - złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 2) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje odpowiednimi kadrami do wykonania przedmiotu zamówienia; - wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 podobnych zrealizowanych zadań , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - wykonawca winien wykazać się kadrą techniczną- osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej i instalacyjnej, ze wskazaniem osoby pełniącej funkcje kierownika budowy; 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 4) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł); 2. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w postępowaniu. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1) ; b) pełnomocnictwo, prawidłowo sporządzone, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - tylko w przypadku, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia); c) upoważnienie do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy d) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP (Załącznik nr 2); e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) wykaz kadry kierowniczej, która zostanie wyznaczona do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z danymi na temat kwalifikacji, ze wskazaniem, kto zostanie kierownikiem budowy - w załączeniu kopie uprawnień budowlanych (uprawnienia w specjalności konstrukcyjnej i instalacyjnej) oraz kopie aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby zawodowej; i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym przynajmniej dwóch zadań dotyczących robót ociepleniowych, elewacyjnych i instalacyjnych w zakresie co. (Załącznik nr 5); j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł; k) oświadczenie o udziale Podwykonawców (ze wskazaniem części zamówienia powierzonej do realizacji Podwykonawcy) 2. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty. 3. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1e, f, g Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale do ich uzupełnienia, chyba, że mino ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach