Przetargi.pl
Remont dachu kościoła pw. św. Urszuli w Lichnowach

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Świętej Urszuli ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Lachowicza 25
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712781
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Świętej Urszuli
    ul. Lachowicza 25 25
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712781
    REGON: 04005815500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu kościoła pw. św. Urszuli w Lichnowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu kościoła nad nawą główną, wejściem oraz wieży w zakres którego wchodzi m.in. zdjęcie obecnego pokrycia dachowego, naprawa i niezbędna wymiana fragmentów więźby dachowej, zabezpieczenie konstrukcji drewnianej środkami grzybobójczymi, wykonanie pełnego deskowania, ułożenie papy oraz nowej dachówki minich-mniszka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia z wyłączeniem: nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123614
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, c) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, d) wykaz zrealizowanych zadań tj. co najmniej jedna wykonana w ciągu ostatnich 5 lat robota budowlana o podobnym zakresie i wartości minimum 300 000 zł brutto, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach