Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji oraz zmniejszenie okien stalowych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110 - etap I.

Zespół Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 110
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0 41 306 10 28 , fax. 0 41 306 11 13
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Oświatowych
    ul. Częstochowska 110 110
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0 41 306 10 28, fax. 0 41 306 11 13
    REGON: 29282219300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji oraz zmniejszenie okien stalowych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110 - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja elewacji oraz wymiana części okien - okna stalowe w komunikacji wraz z podmurowaniem wymienionych okien w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110 - etap I.
    Wielkość i zakres robót:
    - demontaż grzejników stalowych z rur z ponownym montażem 142,40m
    - demontaż podokienników drewnianych z ponownym montażem 71,20m
    - rozebranie obudowy grzejników z desek z ponownym montażem 56,96m2
    - wykucie z muru okien stalowych 276,28m2
    - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 9,82m2
    - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki 24,27m3
    - podmurowanie otworów okiennych 15,62m3
    - montaż okien z PCV 174,96m2
    - uzupełnienie tynku wewn. Kat III 65,09m2
    - malowanie tynków farbami emulsyjnymi 65,09m2
    - ocieplenie zamurówek otworów okiennych płytami styropianu 65,09m2
    - montaż drzwi dwuskrzydłowych z PCV 3,78m2
    - montaż ścianki z PCV szklonej szkłem bezpiecznym 1,85m2
    - skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne z ościeżnicą 3,6m2
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ, projekt budowlany - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    3. Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
    Wymagania dot. uprawnień kierownika budowy :
    1. uprawnienia budowlane,
    2. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    c). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności(wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    d).Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
    - wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
    a) uprawnienia budowlane,
    b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie:
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII , ppkt 2a,2b, 3siwz
    6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII , ppkt 1a, 2c, 2d, 4 siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach