Zespół Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 110
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0 41 306 10 28 , fax. 0 41 306 11 13
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Oświatowych
ul. Częstochowska 110 110
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 0 41 306 10 28, fax. 0 41 306 11 13
REGON: 29282219300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja elewacji oraz zmniejszenie okien stalowych w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110 - etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja elewacji oraz wymiana części okien - okna stalowe w komunikacji wraz z podmurowaniem wymienionych okien w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110 - etap I.
Wielkość i zakres robót:
- demontaż grzejników stalowych z rur z ponownym montażem 142,40m
- demontaż podokienników drewnianych z ponownym montażem 71,20m
- rozebranie obudowy grzejników z desek z ponownym montażem 56,96m2
- wykucie z muru okien stalowych 276,28m2
- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 9,82m2
- wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki 24,27m3
- podmurowanie otworów okiennych 15,62m3
- montaż okien z PCV 174,96m2
- uzupełnienie tynku wewn. Kat III 65,09m2
- malowanie tynków farbami emulsyjnymi 65,09m2
- ocieplenie zamurówek otworów okiennych płytami styropianu 65,09m2
- montaż drzwi dwuskrzydłowych z PCV 3,78m2
- montaż ścianki z PCV szklonej szkłem bezpiecznym 1,85m2
- skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne z ościeżnicą 3,6m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ, projekt budowlany - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
3. Szczegółowy opis dla wykonawców:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
Wymagania dot. uprawnień kierownika budowy :
1. uprawnienia budowlane,
2. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji:
a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
c). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności(wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Szczegółowy opis dla wykonawców:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
d).Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
- wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
a) uprawnienia budowlane,
b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII , ppkt 2a,2b, 3siwz
6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII , ppkt 1a, 2c, 2d, 4 siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w Inspektoracie ZUS w Opatowie przy ul. Sempołowskiej 12
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa i montaż okien w budynku szkoły
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa i montaż okien w budynku szkoły. Nr sprawy D.26.116.2013
Dodano: 2013-06-10 - TERMOMODERNIZACJA BIURA POWIATOWEGO AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W OPATOWIE
Dodano: 2010-10-14 - ZP/1/ZSO15/2010 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, w sali gimnastycznej dużej i małej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi w Kielcach
Dodano: 2010-08-25 - Termomodernizacja budynku warsztatowo-administracyjnego wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania.
Dodano: 2010-08-02 - Termomodernizacja budynku warsztatowo-administracyjnego wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania.
Dodano: 2010-07-07 - Wymiana stolarki okiennej o funkcji uchylnej i uchylno-rozwiernej, balkonowej i drzwi zewnętrznych, drewnianej na drewnianą , drewnianej na PCV z nawiewnikami z higrosterowaniem w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sandomierz wraz z wykonaniem tynków ościeży i ich malowaniem przy oknach drewnianych i z PCV oraz wykonaniem remontu i przebudowy świetlika dachowego nad klatką schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Rynek 3A
Dodano: 2010-06-29 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKO - GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ - ETAP
Dodano: 2010-05-11 - Wymiana stolarki okiennej, balkonowej i drzwi zewnętrznych - drewnianej na drewnianą i drewnianej na PCV w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność gminy Sandomierz oraz wykonanie tynków ościeży wraz z malowaniem ościeży przy oknach i drzwiach drewnianych i z PCV
Dodano: 2009-08-05