Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 828 900 , fax. 627 828 901
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 828 900, fax. 627 828 901
    REGON: 25085772900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Termomodernizację elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c. 2.Budynek wolnostojący podpiwniczony, o zwartej bryle, połączony funkcjonalnie z salą gimnastyczną za pośrednictwem łącznika. Wykonany w technologii tradycyjnej, ściany murowane z różnych materiałów, stropy gęstożebrowe. Ściany budynku pierwotnie wykończone tynkiem cem-wap, nakrapianym i malowanym farbą emulsyjną. W przestrzeni między kondygnacyjnej ściany docieplone materiałem termoizolacyjnym z zastosowaniem zdylatowania tworzących głębokie pionowe boniowanie. Elewacja frontowa wtórnie została docieplona metodą bezspoinową i otynkowana tynkiem cienkowarstwowym, z za-traceniem charakterystycznego boniowania. Ściany boczne zostały tylko otynkowane pod kolor elewacji frontowej. Stropodach został poddany termomodernizacji. 3 Przewiduje się wykonanie docieplenia budynku w celu poprawy izolacyjności ścian zewnętrznych. W zakres przebudowy i docieplenia wchodzi; ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z zastosowaniem metody bezspoinowej z tynkiem mineralnym barwionym w masie, wykonanie ocieplenia fundamentów do głębokości ok.50cm, wymiana okratowania okien, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej oraz montaż opaski drenującej wokół budynku. 4. W zakres zamówienia wschodzą następujące roboty budowlane: 1. Rozebranie opierzeni przy budynku 2. Rozebranie okratowania 3. Ocieplenie ścian fundamentowych i ścian nadziemia 4. Wykonanie nowych obróbek blacharskich 5. Montaż okratowania 5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ: 1) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11) 4) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 Projekt autorstwa: arch. Radosława Maciejewskiego Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy/ robót 7. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 8.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej, lecz na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady budowlane oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 10. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 2-ch pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót związanych z ociepleniem budynku. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 2 pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót związanych z ociepleniem budynku. 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w roboty budowlane oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc składać Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262650-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U. z 2014 poz. 1804 ze zm. ) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ Kępno 24 1020 2212 0000 5702 0372 5900 z dopiskiem: Termomodernizacja elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno w swej treści zawierać wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie się ubiegających wraz z podaniem ich nazw i siedzib

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach