Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2017-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Termomodernizację elewacji budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Kępnie ul. Przemysłowa 10c. 2.Budynek wolnostojący podpiwniczony, o zwartej bryle, połączony funkcjonalnie z salą gimnastyczną za pośrednictwem łącznika. Wykonany w technologii tradycyjnej, ściany murowane z różnych materiałów, stropy gęstożebrowe. Ściany budynku pierwotnie wykończone tynkiem cem-wap, nakrapianym i malowanym farbą emulsyjną. W przestrzeni między kondygnacyjnej ściany docieplone materiałem termoizolacyjnym z zastosowaniem zdylatowania tworzących głębokie pionowe boniowanie. Elewacja frontowa wtórnie została docieplona metodą bezspoinową i otynkowana tynkiem cienkowarstwowym, z za-traceniem charakterystycznego boniowania. Ściany boczne zostały tylko otynkowane pod kolor elewacji frontowej. Stropodach został poddany termomodernizacji. 3 Przewiduje się wykonanie docieplenia budynku w celu poprawy izolacyjności ścian zewnętrznych. W zakres przebudowy i docieplenia wchodzi; ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z zastosowaniem metody bezspoinowej z tynkiem mineralnym barwionym w masie, wykonanie ocieplenia fundamentów do głębokości ok.50cm, wymiana okratowania okien, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej oraz montaż opaski drenującej wokół budynku. 4. W zakres zamówienia wschodzą następujące roboty budowlane: 1. Rozebranie opierzeni przy budynku 2. Rozebranie okratowania 3. Ocieplenie ścian fundamentowych i ścian nadziemia 4. Wykonanie nowych obróbek blacharskich 5. Montaż okratowania 5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ: 1) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11) 4) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 Projekt autorstwa: arch. Radosława Maciejewskiego Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy/ robót 7. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 8.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej, lecz na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady budowlane oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 10. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 2-ch pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót związanych z ociepleniem budynku. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 2 pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót związanych z ociepleniem budynku. 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w roboty budowlane oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc składać Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262650-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach