Przetargi.pl
Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynków: a) Szkoły Podstawowej w Ćmińsku, ul. Świętokrzyska 61, Ćmińsk, 26-085 Miedziana Góra b) Ośrodka Zdrowia w Miedzianej Górze, ul. Ks. Przyłęckiego 1/1, 26-085 Miedziana Góra 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: Część 1: Termomodernizację budynków Szkoły Podstawowej w Ćmińsku, w tym: Zadanie 1: - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją matami z wełny mineralnej w budynkach: zespołu żywieniowego, zespołu dzieci młodszych i zespołu dzieci starszych; - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną granulowaną budynku centralnego (łącznika) oraz stropu na szatni przy hali sportowej; - docieplenie ścian piwnic w ziemi i ponad powierzchnią ziemi warstwą styroduru; - docieplenie ścian zewnętrznych szkoły dodatkową warstwą styropianu; - docieplenie ścian zewnętrznych hali sportowej dodatkową warstwą styropianu; - wymiana części okien na okna PCV z nawiewnikami; - wymiana drzwi zewnętrznych na ciepłe, aluminiowe; - wymiana pieca CO i CWU; - wymiana i docieplenie przewodów instalacji CO; - wymiana grzejników z zaworami termostatycznymi, usunięcie obudowy grzejników; - wymiana instalacji wodociągowej; - wykonanie instalacji wentylacyjnej; - wykonanie klimatyzacji w części budynku: w gabinecie dyrektora i pokoju nauczycielskim; - montaż automatyki pogodowej; - montaż zasobnika i modernizacja instalacji CWU; - montaż zestawu paneli fotowoltaicznych; - wymiana instalacji elektrycznej i opraw świetlnych na oprawy led; - wymiana obróbek blacharskich dachu (także systemu orynnowania i otworów okiennych) z blachy powlekanej; - wymiana parapetów; - wymiana instalacji odgromowej; - położenie tynków mozaikowych na cokołach ścian zewnętrznych odpornych na uszkodzenia mechaniczne; - remont balustrad zewnętrznych; - remont daszków nad wejściami do budynku- wymiana pokrycia; - wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do sali gimnastycznej; - wymiana terakoty na schodach i tarasach zewnętrznych. Zadanie 2: - malowanie 10 pracowni tematycznych wraz z ułożeniem fototapety w 8 pracowniach i farby magnetycznej w 2 pracowniach; - modernizacja 13 łazienek z dostosowaniem dla os. niepełnosprawnych; Część 2: Termomodernizację budynku Ośrodka Zdrowia w Kostomłotach Drugich, w tym min.: Zadanie 1: - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną granulowaną; - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką mokrą; - docieplenie ścian piwnic styrodurem z odkopaniem opaski i wykonaniem odwodnienia; - wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami; - wymiana drzwi zewnętrznych na ciepłe, aluminiowe; - wymiana pieca CO i CWU; - wymiana przewodów instalacji CO; - wymiana grzejników z zaworami termostatycznymi; - montaż automatyki pogodowej; - montaż zasobnika i modernizacja instalacji CWU; - montaż zestawu paneli fotowoltaicznych; - wymiana instalacji elektrycznej i opraw świetlnych na oprawy led; - montaż centrali wentylacyjnej z wymiennikiem krzyżowym; - wymiana pokrycia dachu i zadaszeń z remontem uszkodzonych elementów konstrukcyjnych; - wymiana obróbek blacharskich dachu (także systemu orynnowania i otworów okiennych) z blachy powlekanej; -wymiana parapetów; - wymiana instalacji odgromowej; - położenie tynków mozaikowych na cokołach ścian zewnętrznych odpornych na uszkodzenia mechaniczne; - remont spoczników i schodów zewnętrznych; - wymiana części tarasu, balkonu i loggi-nowe balustrady ze stali chromowanej; - remont krat okiennych; -montaż instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej; Zadanie 2: -częściowe wyburzenie podjazdu dla os. niepełnosprawnych; -wykonanie nowego odcinka chodnika do projektowanej windy; -wykonanie fundamentu pod windę zewnętrzną; - dostawa i montaż windy zewnętrznej. 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) przedmiarach b) dokumentacji technicznej, projektach, audycie efektywności energetycznej, które stanowią załącznik nr 9 SIWZ dla Części 1 i załącznik nr 10 dla Części 2. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Dla Części 1: Wadium w wysokości 120 000,00 PLN (sto dwadzieścia tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dla części 2: Wadium w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.18.2020 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach