Przetargi.pl
Termomodernizacja dachu budynku wraz ze zmianą stolarki okiennej oraz remont instalacji piorunochronnej na budynku ZWiK w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dachu budynku wraz ze zmianą stolarki okiennej oraz remont instalacji piorunochronnej na budynku ZWiK w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres prac obejmuje: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi część jednego z zadań pn. „Termomodernizacja budynku Gminy Grodzisk Mazowiecki, użytkowanego przez ZWiK w Grodzisku Mazowieckim”, które wchodzi w skład Projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki”. Przedmiotem planowanych robót budowlanych są: 1) Termomodernizacja dachu budynku; 2) Wymiana okien w budynku dwupiętrowym administracyjno – biurowym; 3) Remont instalacji piorunochronnej i przyłączenie jej do istniejącego uziemienia budynku. 1. Termomodernizacja dachu budynku Docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 20cm, lambda=0,040W/mK i nałożenie wierzchnich warstwy z papy. Wykonanie wywietrzników kominków wentylujących warstwy ocieplenia położone na warstwie papy wentylacyjnej na płytach z wełny mineralnej. Zamknięcie dotychczasowych otworów wentylacyjnych w ściankach attykowych tak aby pustka powietrzna pod płytami korytkowymi nie była przewietrzana na przestrzał. Po położeniu dodatkowej warstwy izolacji termicznej na dachu należy domurować podstawy pod nasady wylotów wentylacji mechanicznej tak aby od wierzchniej warstwy pokrycia dachowego zachować minimum 15 -cm dystansu do nasady komina wentylacji mechanicznej. Należy przebudować kominy wentylacji grawitacyjnej, podwyższając o wartość grubości izolacji wyloty kanałów wentylacji grawitacyjnej tak aby wyloty były na wysokości nie mniejszej niż 30cm od wierzchniej warstwy pokrycia dachowego. Pomost techniczny na którym prowadzone jest okablowanie do masztu należy podnieść w taki sposób aby nie kolidowały z nową warstwą termoizolacyjna dachu. Projektuje się wykonanie następujących robót remontowych: - wykonanie domurowania attyk bocznych budynku, zaizolowania tych attyk warstwami papy bitumicznej oraz izolacją termiczną, - wykonanie nowych obróbek blacharskich attyk z blachy stalowej ocynkowanej. Wszystkie elementy na dachu powinny być odporne na rozprzestrzenianie ognia. 2. Wymiana okien w budynku dwupiętrowym administracyjno – biurowym; Zaprojektowano wymianę okien na okna o współczynniku Uw=ok.0,9 W/m2K, przy Uf=0,7 W/m2K i Ug=0,5 W/m2K w pakiecie 3 szybowym. Oszacowane współczynniki U dla okien: O1, 90/150, Uw= 0,88 W/m2K O2, 84/150, Uw= 0,90 W/m2K O3, 85/145 , Uw= 0,85 W/m2K O4, 84/84, Uw= 0,94 W/m2K O5, 83/163, Uw= 0,89 W/m2K Prace należy wykonywać zgodnie z Wariantem 2 rekomendowanym w Projekcie budowlanym. W celu polepszenia warunków termicznych okna proponuje się wykorzystanie specjalnych taśm izolacyjnych w celu uszczelnienia okna. Wykorzystać należy taśmy paroszczelną, paro przepuszczalną i rozprężną. 3. Remont instalacji piorunochronnej i przyłączenie jej do istniejącego uziemienia budynku. Z powodu konieczności termomodernizacji dachu budynku biurowo-administracyjnego zaprojektowano demontaż istniejącego systemu odgromowego na dachu i montaż nowej instalacji piorunochronnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3. lit. b) – e) powyżej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale ust. 3 lit. b) – e) powyżej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Termomodernizacja dachu budynku wraz ze zmianą stolarki okiennej oraz remont instalacji piorunochronnej na budynku ZwiK w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna, oznaczenie sprawy: ZP.271.68.2020. 10. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3 powyżej. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 12. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do podpisania dokumentu stanowiącego wadium, na adres e-mail: zamowienia@grodzisk.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Tabelę kosztową zgodną z załącznikiem nr 1a do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodne z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo w – oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, wykaz osób, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 8) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach