Przetargi.pl
Ocieplenie dachu budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim

Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, J. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 755 58 00 , fax. 022 755 69 97
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2
    J. Kilińskiego
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 755 58 00, fax. 022 755 69 97
    REGON: 79630600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstl2grodzisk.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie dachu budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia dachu styropapą dwustronnie oklejoną grubości 18 centymetrów wraz z obróbkami blacharskimi dachu z blachy powlekanej i wymianą rynien na nowe z blachy stalowej ocynkowanej. Podwyższenie murów wiatrołapu w obu szczytach budynku ze względu na podwyższenie o koło 30 cm wraz z otynkowaniem. Instalacja odgromowa dachu częściowo do przełożenia po podwyższeniu ocieplenia dachu. Obróbki blacharskie kominów po podwyższeniu poszycia o 18 cm z blachy stalowej powlekanej i papy termozgrzewalnej. Pomalowanie obróbek blacharskich góry czapek kominów. Pomalowanie alubitem czapek kominów. Pomalowanie kominów wraz z założeniem nowych siatek ochronnych z siatki metalowej na wylotach wentylacyjnych kominów ( zabezpieczenie przed ptakami). Wy-wóz materiałów z rozbiórki na odległość 11 kilometrów wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki ( papa). Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy i śle-py ( Załącznik Nr 8 i 8a do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych ( STWiORB załącznik nr 9 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aproba-ty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: • robót budowlanych dachowych wraz z instalacja odgromową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,0 zł. ( pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1. Kwotę końcową z kosztorysu ofertowego należy wstawić do Formularza ofertowego. 2) Wypełnionego Kosztorysu ofertowego - Załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 6) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) dowód wniesienia wadium, 8) parafowany projekt umowy wg Załącznika nr. 5 do SIWZ 8. wykaz wykonanych robót budowlanych wg Załącznika nr. 6 do SIWZ, 9. wykaz osób wg Załącznika nr. 7 do SIWZ, 10. Oświadczenie RODO wg załącznika nr 11 do SIWZ . Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach