Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2020-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku żłobka przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku żłobka przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących prace ogólnobudowlane w specjalności: murarz, tynkarz, cieśla robót konstrukcyjnych, instalacyjnych, montażowych. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika budowy” do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń spełniającego warunek opisany w rozdziale VII ust. 4 pkt. 4.2 ppkt. 4.2.1., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale IX pkt 3.1 SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale IX w pkt 3.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w niniejszym punkcie należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Instrukcja przykładowego sposobu opatrzenia oferty/oświadczenia/dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej w sposób opisany w Załączniku nr 12 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w jeden wybrany przez Wykonawcę sposób tzn. albo w formie elektronicznej albo w formie papierowej. 8. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają swojego pełnomocnika pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 9.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1, ust. 6 i 7 Rozdziału IX SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia lub dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11.Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 12. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny oferty podanej w Formularzu Oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19