Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w m. Lamki, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”. Realizowanego w ramach projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego”

Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062/7351190
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
    Aleje Powstańców Wielkopolskich 12
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062/7351190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w m. Lamki, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”. Realizowanego w ramach projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje wykonanie zadania na lata 2018-2019. Zadanie obejmuje: Dokumenty związane - Opis ogólny - Projekt architektoniczno-budowlany - Projekt konstrukcji - Projekt instalacji elektrycznej - Projekt instalacji sanitarnej - Projektowana charakterystyka energetyczna - Analiza możliwości racjonalnego wykorzystania energii i ciepła Zakres prac: Zagospodarowanie terenu Stan zagospodarowania działki przywrócić po zakończeniu prac. Prace budowlane Elementy budynku do rozbiórki, demontażu, zmiany: SALA GIMNASTYCZNA WRAZ Z ZAPLECZEM - demontaż drzwi zewnętrznych - rozbiórka dachu, - demontaż rynien wraz z rurami spustowymi i wpustami rynnowymi do poziomu wejścia w grunt, ŁĄCZNIK WRAZ Z BIBLIOTEKĄ - rozbiórka istniejącego sufitu - demontaż rynien wraz z rurami spustowymi i wpustami rynnowym i do poziomu wejścia w grunt, SZKOŁA - demontaż drzwi zewnętrznych - rozbiórka zbiornika inst. C.O. - częściowa rozbiórka głównego komina z kotłowni do poziomu istniejących kominów, - demontaż rynien wraz z rurami spustowymi i wpustami rynnowymi do poziomu wejścia w grunt, PRZEDSZKOLE -wykonanie wnęki dla nowoprojektowanego grzejnika i otynkowanie, - osadzenie nadproża - wykonanie dodatkowej płyty kanalikowej poliwęglanu komorowego wraz ze stelażem dla wszystkich świetlików stropodachu PRACE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ELEMENTÓW WYSTĘPUJĄCYCH W BUDYNKU - zamurowanie obustronne otworów bocznych komina pod czapką kominową, - wykonanie otworów w czapkach kominowych wraz z montażem nasad kominowych obrotowych, - docieplenie ścian i stropodachów wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych - montaż parapetów zewnętrznych, (z wyłączeniem przedszkola) - skucie węgarków gr. 5cm oraz docieplenie węgarków - roboty malarskie wszystkich pomieszczeń budynku (z wyłączeniem przedszkola), - malowanie krat w oknach, PRACE INSTALACYJNE OBJĘTE OPRACOWANIAMI BRANŻOWYMI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - demontaże kotłowni miałowej wraz z instalacją C.O. oraz wykonanie nowej instalacji wg proj. instalacji sanitarnej, - Wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z okablowaniem i osprzętem wg proj. instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji odgromowej wg proj. instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkolnego wg proj. instalacji elektrycznej, Dach W ramach termomodernizacji przewiduje się remont dachu nad salą gimnastyczną oraz wykonanie nadproży dla okna oraz drzwi zgodnie z częścią graficzną opracowania. Daszek nad wejściem Stolarka okienna i drzwiowa Parapety - parapet zew. -blacha ocynkowana malowana proszkowo w kolorze RAL7036. - parapet wew.-profil komorowy PCV w kolorze białym. Materiały wykończeniowe wewnętrzne Powłoki malarskie Okładziny ceramiczne ścienne i podłogowe Zabudowa G-K instalacji CO Materiały wykończeniowe zewnętrzne Tynk zewnętrzny Obróbki blacharskie Rynny i rury spustowe Oświetlenie i nasłonecznienie Dla pomieszczenia kotłowni okno Wyposażenie techniczne budynku Instalacje wg opracowań branżowych tj.: - przyłącze gazu, - instalacja centralnego ogrzewania, - kotłownię gazową z przyłączem - instalację odgromową, - instalację fotowoltaiczną. Wentylacja, przewody kominowe Pas poziomy i pionowy oddzielenia pożarowego –izolacja niepalna na ścianie zewnętrznej Zakres na rok 2018 W roku 2018 zamawiający zamierza tylko sfinansować prace związane z naprawą dachu nad salą gimnastyczną, które obrazują min. rysunki: PZT – 2,K-1, A-1, A-5, A-6, A-7 oraz punktów w dokumentacji projektowej.  Elementy budynku do rozbiórki, demontażu, zmiany: SALA GIMNASTYCZNA WRAZ Z ZAPLECZEM  Dach Szczegółowy zakres prac przedstawiony w dokumentacji projektowej. Prace budowlane, a w szczególności konstrukcyjne należy prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIP dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium. 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 25.000,00 zł. słownie: (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 2) ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.7. ppkt 1 i ppkt 2 lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.7. ppkt 2 lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.8. SIWZ stosuje się. 6.10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.11. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.5. ppkt 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.7. ppkt 1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.8. SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 6.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.13. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach