Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dzwoli i budynku Zespołu Szkół w Kocudzy”

Gmina Dzwola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-304 Dzwola, Dzwola
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 875 22 15 , fax. 15 875 22 15
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzwola
    Dzwola 168
    23-304 Dzwola, woj. lubelskie
    tel. 15 875 22 15, fax. 15 875 22 15
    REGON: 53519000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dzwoli i budynku Zespołu Szkół w Kocudzy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dzwoli i budynku Zespołu Szkół w Kocudzy”, które jest realizowane w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w gminie Dzwola”. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dzwoli”, której zakres robót obejmuje:  wszystkie prace które są związane z ociepleniem ścian zewnętrznych,  częściową wymianę okien istniejących (zg. z zestawieniem),  częściowa wymiana drzwi zewnętrznych (zg. z zestawieniem),  malowanie istniejących balustrad zewnętrznych i słupów metalowych podtrzymujących daszki nad wejściami,  montaż furtki przy zejściu do piwnicy,  skucie istniejących płytek elewacyjnych,  docieplenie ścian piwnicy poniżej poziomu terenu wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi,  wykonanie podłogi na gruncie pod zapleczem sali gimnastycznej,  montaż nowych podokienników zewnętrznych,  wymianę opraw oświetlenia podstawowego,  instalację centralnego ogrzewania. Dane dotyczące wielkości obiektu: a) wymiary: długość – 72,97m, szerokość – 30,80m, wysokość. 9,63m b) powierzchnia: zabudowy – 1448,60m², wewnętrzna – 3933,90m2, powierzchnia całkowita – 4239,00m², użytkowa – 2353,00m2, c) kubatura – 14788,86m3, d) liczba kondygnacji – 3. 2.2.2. część 2 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Kocudzy”, której zakres robót obejmuje:  wszystkie prace które są związane z ociepleniem ścian zewnętrznych,  częściową wymianę okien istniejących (zg. z zestawieniem),  częściową wymianę drzwi zewnętrznych (zg. z zestawieniem),  docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja w budynku dydaktycznym oraz łączniku,  demontaż istniejącego pokrycia i montaż nowego wraz z izolacją termiczną nad zapleczem sali gimnastycznej,  demontaż istniejących płyt warstwowych nad salą gimnastyczną i montaż nowych wraz z obróbkami,  demontaż blachy osłonowej dla rynny przy dachu sali gimnastycznej i zaplecza sali gimnastycznej,  malowanie betonowych uzupełnień balkonowych balustrad,  malowanie istniejących balustrad zewnętrznych,  montaż nowych podokienników zewnętrznych,  wymianę opraw oświetlenia podstawowego,  instalację centralnego ogrzewania;  technologię kotłowni na pellet w domu nauczyciela.  instalację fotowoltaiczną. Dane dotyczące wielkości obiektu: a) wymiary: długość – 65,82m, szerokość – 73,30m, wysokość. 16,45m - N b) powierzchnia: zabudowy – 2346,70m², wewnętrzna – 5552,40m2, c) powierzchnia całkowita – 5956,60m², użytkowa szkoły – 3923,00m², d) kubatura – 28627,58m3, e) liczba kondygnacji: 1 – 6. 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 6.1.2. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim /Oddział w Dzwoli Nr konta: 10 9410 1036 2003 3000 0185 0015 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.3.2020 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1310 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.14. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem wadium w formie tradycyjnej ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu. Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach