Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI - WYMIANA INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA

Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-134 Łódź, ul. Rojna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
    ul. Rojna 20 20
    91-134 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6110172, fax. 0-42 6110172
    REGON: 00027694300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI - WYMIANA INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, których celem jest kompleksowa termomodernizacja budynków przeznaczonych na działalność statutową Zamawiającego, wschodzących w skład Zespołu Szkól Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi. Opracowanie projektowe dotyczy również budowy wewnętrznych instalacji w dobudowywanym budynku Sali koncertowej - ten zakres nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem. Przedmiot zamówienia - wymiana instalacji w istniejącym budynku. 2. Prace budowlane w szczególności obejmują: 2.1. Roboty demontażowe istniejącej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z wywozem i utylizacją wytworzonych odpadów. 2.2. Roboty montażowe nowych elementów instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania. 2.3. Prace budowlane towarzyszące związane z odtworzeniem stanu istniejącego pomieszczeń, bez których niemożliwe byłoby oddanie do użytkowania wykonanych instalacji. 2.4. Próby i sprawdzenia. Prace porządkowe. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. W tym celu Zamawiający wyznacza następujące dni i godziny dokonania wizji lokalnej - od poniedziałku do piątku do dnia 19.07.2013 roku włącznie - w godzinach 9.00 - 15.00. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. Osoba do kontaktu - Krystian Ber. 4. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od 03.08.2013 roku do dnia 15.09.2013 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od możliwości udostępnienia obiektu przez Zamawiającego. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Główny kody CPV: 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. Dodatkowe kody CPV: - 45.33.11.99-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami od obiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 3.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach