Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-134 Łódź, ul. Rojna 20
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
- Data zamieszczenia: 2013-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
ul. Rojna 20 20
91-134 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6110172, fax. 0-42 6110172
REGON: 00027694300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI - WYMIANA INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, których celem jest kompleksowa termomodernizacja budynków przeznaczonych na działalność statutową Zamawiającego, wschodzących w skład Zespołu Szkól Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi. Opracowanie projektowe dotyczy również budowy wewnętrznych instalacji w dobudowywanym budynku Sali koncertowej - ten zakres nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem. Przedmiot zamówienia - wymiana instalacji w istniejącym budynku. 2. Prace budowlane w szczególności obejmują: 2.1. Roboty demontażowe istniejącej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z wywozem i utylizacją wytworzonych odpadów. 2.2. Roboty montażowe nowych elementów instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania. 2.3. Prace budowlane towarzyszące związane z odtworzeniem stanu istniejącego pomieszczeń, bez których niemożliwe byłoby oddanie do użytkowania wykonanych instalacji. 2.4. Próby i sprawdzenia. Prace porządkowe. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. W tym celu Zamawiający wyznacza następujące dni i godziny dokonania wizji lokalnej - od poniedziałku do piątku do dnia 19.07.2013 roku włącznie - w godzinach 9.00 - 15.00. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. Osoba do kontaktu - Krystian Ber. 4. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od 03.08.2013 roku do dnia 15.09.2013 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od możliwości udostępnienia obiektu przez Zamawiającego. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Główny kody CPV: 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. Dodatkowe kody CPV: - 45.33.11.99-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami od obiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 3.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje, drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2015-11-03 - Modernizacja Oddziału obserwacyjno-zakaźnego w Szpitalu w Bełchatowie
Dodano: 2015-06-09 - Remont budynku starej szkoły w Dziepółci
Dodano: 2015-05-12 - Dostosowanie Poradni onkologicznej do prowadzenia chemioterapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Dodano: 2015-05-05 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2015-01-09 - bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające, naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy
Dodano: 2014-11-21 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2014-10-16