Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej w PZDR Chojnów - etap II

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej w PZDR Chojnów - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej w PZDR Chojnów – etap II. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Elewacja zachodnia: 1) rekonstrukcja i konserwacja powierzchni ceglanych ze sztukaterią, 2) demontaż starej stolarki okiennej, drzwiowej balkonowej i podokienników, 3) montaż nowej stolarki okiennej, drzwiowej balkonowej i podokienników, 4) uzupełnienie tynków na ościeżach, 5) renowacja stolarki drzwiowej, 6) renowacja krat okiennych, 7) wymiana rynien i rur spustowych nad wejściem do budynku. Elewacja wschodnia: 1) rekonstrukcja i konserwacja powierzchni ceglanych ze sztukaterią, 2) demontaż starej stolarki okiennej i podokienników, 3) montaż nowej stolarki okiennej i podokienników, 4) uzupełnienie tynków na ościeżach, 5) renowacja stolarki drzwiowej, 6) renowacja krat okiennych 7) wymiana rynien i rur spustowych nad wejściem do budynku. Elewacja południowa: 1) rekonstrukcja i konserwacja powierzchni ceglanych ze sztukaterią, 2) demontaż starej stolarki okiennej, drzwiowej balkonowej i podokienników (w tym okno lukarny drewnianej), 3) montaż nowej stolarki okiennej, drzwiowej balkonowej i podokienników (w tym okno lukarny drewnianej), 4) uzupełnienie tynków na ościeżach, 5) renowacja krat okiennych. Elewacja północna: 1) rekonstrukcja i konserwacja powierzchni ceglanych ze sztukaterią, 2) demontaż starej stolarki okiennej i podokienników (w tym okno lukarny drewnianej), 3) montaż nowej stolarki okiennej i podokienników (w tym okno lukarny drewnianej), 4) uzupełnienie tynków na ościeżach, 5) renowacja krat okiennych. Uwaga: Podczas demontażu stolarki okiennej 8 sztuk okien, które posiadają szyby o unikatowym zabytkowym charakterze (elewacja północna) należy zachować szczególną ostrożność, aby nie uszkodzić okien z ościeżnicami. Zdemontowane okna wraz z ościeżnicami należy zabezpieczyć i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wymianę stolarki okiennej na nową należy wykonać z zachowaniem konstrukcji, wielkości, kształtów, istniejących podziałów, materiału, z uwzględnieniem stałej belki poprzecznej nawiązującej detalem do stolarki pierwotnej. Nowa stolarka powinna nawiązywać do historycznej pod względem koloru. W górnej części okien należy zastosować nawiewniki w poziomych profilach. Przed przystąpieniem do składania zamówienia na nową stolarkę okienną i drzwiową balkonową Wykonawca powinien sprawdzić i potwierdzić w naturze wszystkie wymiary. Dostarczona stolarka powinna być kompletnie wykończona wraz z okuciami, uszczelkami i powłokami antykorozyjnymi. Uwaga: Podczas prac przy renowacji stolarki drzwiowej (elewacja zachodnia i wschodnia), należy zachować szczególną ostrożność, aby nie uszkodzić podczas renowacji elementów szklanych o unikatowym zabytkowym charakterze znajdujących się w drzwiach. Roboty budowlane, które są przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w: a) projekcie budowlanym, b) projekcie wykonawczym, c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, d) przedmiarze robót; - zwane w dalszej części „dokumentacją” i stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). UWAGA: projekt budowlany i projekt wykonawczy zawiera większy zakres robót od zakresu objętego niniejszym zamówieniem. Zakres robót budowlanych, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia podany jest w załączonym do SIWZ przedmiarze robót – tzn. Wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonego przedmiaru robót. Dołączony przedmiar ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie wyceny robót. 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej, obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz przepisów bhp i ppoż. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Osobą do kontaktu w przypadku dokonania wizji lokalnej jest Andrzej Olszański kierownik PZDR Chojnów ul. Reja 8, tel. 76/8188400, 5. Wszystkie wykazane materiały i urządzenia, przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 6. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym i użytkowanym. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 9. Wykonawca udzieli rękojmi na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 10. Termin gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. 11. Wybrany Wykonawca w dniu protokolarnego przekazania placu budowy zobowiązany jest do przedłożenia listy osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. 12. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących poniżej opisane prace – w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:  prace fizyczne obejmujące roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej, 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6 umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Przywołane w dokumentacji projektowej i specyfikacji normy, aprobaty, atesty itp. dokumenty służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych zawartych w dokumentacji. 14. Przywołane w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy handlowe materiałów i urządzeń nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych oraz parametrów technicznych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior. (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji musi ona być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 30 1130 1033 0018 8190 0120 0001, z adnotacją „wadium w sprawie nr AG-312-4/17”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie dokumentu (kopii dokumentu) potwierdzającego wpłatę wadium. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów. 3) W celu potwierdzenia umocowania do złożenia oferty - dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach