Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku wieży dowodzenia, budynku pomiaru czasu oraz modernizacja zadaszenia trybuny głównej - Zespół Obiektów Sportowych, osiedle Górne, ul. Żeromskiego 90 w Pile

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. Bydgoska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2132783, 2142831 , fax. 672 132 776
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Bydgoska 76
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2132783, 2142831, fax. 672 132 776
    REGON: 68424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku wieży dowodzenia, budynku pomiaru czasu oraz modernizacja zadaszenia trybuny głównej - Zespół Obiektów Sportowych, osiedle Górne, ul. Żeromskiego 90 w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku wieży dowodzenia, budynku pomiaru czasu oraz modernizacja zadaszenia trybuny głównej – ZOS Górne, ul. Żeromskiego 90 w Pile 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku wieży dowodzenia, budynku pomiaru czasu oraz modernizacja zadaszenia trybuny głównej – Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Żeromskiego 90 w Pile. 3. Zakres robót obejmuje m.in: ‣ Termomodernizację budynku wieży dowodzenia, budynku pomiaru czasu oraz modernizację zadaszenia trybuny głównej – ZOS GÓRNE (zwanego dalej „Wieża dowodzenia”), ‣ docieplenie dachu budynku Wieży dowodzenia oraz pomiaru czasu, ‣ montaż drabiny dachowej, ‣ wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, ‣ wymianę elementów systemu odwodnienia elewacji i dachu budynku, ‣ konserwację zadaszenia trybuny głównej, ‣ montaż włazu dachowego. 3.1. BUDYNEK WIEŻY DOWODZENIA Zakres robót obejmuje m.in.: ‣ demontaż istniejącej okładziny elewacyjnej z blachy trapezowej wraz z istniejąca izolacją termiczną, ‣ demontaż obróbek blacharskich, ‣ rozebranie polbruku wokół budynku, odkopanie ścian budynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej oraz ponowne ułożenie kostki betonowej z rozbiórki, ‣ montaż podkonstrukcji stalowej pod wykonanie izolacji termicznej i okładziny elewacyjnej, ‣ montaż wiatroizolacji, ‣ montaż izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 8 i 15cm, ‣ montaż okładziny elewacyjnej z płyt włókno-cementowych, ‣ wykonanie izolacji termicznej i p. wodnej dachu, ‣ tynkowanie, malowanie i kolorystyka elewacji w części BSO, ‣ wykonanie obróbek blacharskich i parapetów, ‣ wymianę stolarki drzwiowej, ‣ wymianę rur spustowych i ich obudowę w części. 3.2. BUDYNEK POMIARU CZASU Zakres robót obejmuje m.in.: ‣ roboty rozbiórkowe, ‣ rozebranie polbruku wokół budynku, odkopanie ścian budynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej oraz ponowne ułożenie kostki betonowej z rozbiórki, ‣ termomodernizację budynku – BSO, ‣ wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, ‣ montaż okładziny elewacyjnej wraz z podkonstrukcją stalową, ‣ wykonanie obróbek blacharskich i parapetów. 3.3. ZADASZENIE WIEŻY DOWODZENIA Zakres robót obejmuje m.in.: ‣ czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne powierzchni o stanie wyjściowym B do drugiego stopnia czystości stalowych konstrukcji pełnościennych: - podciągów i płatwi, - koryta odwadniającego, - belek stabilizujących, - obróbek blacharskich ‣ odtłuszczanie jednokrotne rozpuszczalnikiem organicznym powierzchni elementow konstrukcji pełnościennych; ‣ malowanie natryskiem pneumatycznym konstrukcji pełnościennych farbą do gruntowania chlorokauczukową ogólnego stosowania; ‣ malowanie natryskiem pneumatycznym emalią chlorokauczukową chemoodporną konstrukcji pełnościennych; ‣ montaż okna wyłazu dachowego z kołnierzem do pokrycia falistego - wymiar dopasować na budowie i uzgodnić z inwestorem Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, podstawowe dane techniczne i materiałowe określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, oraz inne dokumenty, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany na warunkach i zasadach określonych w dokumentacji technicznej, SIWZ oraz we wzorze umowy z załącznikami, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, zaleceniami producentów oraz aktualną wiedzą techniczną. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są już znane. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych; 2) wykonanie na własny koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z ich uzgodnieniem z właściwymi instytucjami (jeśli taka konieczność wystąpi) np. dla zapewnienia transportu technologicznego materiałów, poniesienie kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem ww. projektu oraz koszty związane z ogrodzeniem miejsca robót, oznakowaniem i zabezpieczeniem pod względem BHP i ppoż. miejsca prowadzenia prac, 3) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagany) oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; 4) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń; 5) wykonanie wszelkich uzgodnień oraz wymogów wynikających z warunków technicznych przyłączenia mediów (energia cieplna, energia elektryczna oraz gaz), poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych (jeśli taka konieczność wystąpi); 6) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, DVD, dysk przenośny); 7) wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego 2 egz. dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.). Dokumentacja winna być wykonana czytelnie, starannie, wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów, 8) prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów wraz z opłatami za ich utylizację. Zamawiający będzie żądać stosownych pokwitowań. 9) Wszystkie użyte w dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych rozwiązań. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie produktów dowolnej firmy, równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego, wytrzymałościowego itp., nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Ewentualne zmiany projektowe spowodowane różnicą zastosowanego w wyniku przetargu produktu, materiału, obciążają wykonawcę. UWAGA Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, z którego powinny wynikać: kolejność realizacji robót, technologia realizacji, czas realizacji i terminy wykonania elementów robót podlegających odbiorom częściowym, końcowemu oraz koszty realizacji. Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego (bez zmiany wynagrodzenia). Harmonogram rzeczowo-finansowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. 8. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014 poz. 1502 ze zm.) polegających na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych. 10. Wymagania, o których mowa w ust. 10, oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiace złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty : 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7) wypełniony kosztorys ofertowy (uproszczony).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach