Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku warsztatowego i chłodni

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    Głusko 19
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 570300799, 698145311, , fax. -
    REGON: 81053910828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glusko.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głusko jest państwową jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku warsztatowego i chłodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku warsztatowego i chłodni” w tym w szczególności: wykonanie robót remontowo- budowlanych w zakresie objętym dokumentacją projektową polegających na: a) dociepleniu ścian zewnętrznych budynku, dociepleniu dachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, b) wykonaniu nowej instalacji elektrycznej w całym budynku wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi LED: i. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego dla obiektu, wraz z aparaturą w tablicach bezpiecznikowych, ii. budowa nowego WLZ-tu do tablicy rozdzielczej bezpiecznikowej T0 i T1, iii. montaż tablicy rozdzielczej T0 i T1, iv. instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w obiekcie, v. montaż centrali nawiewno-wywiewnej typu WUT 1000PE EC w pomieszczeniu warsztatu, c) wykonaniu sieciowej instalacji fotowoltaicznej (PC) o mocy 10,05 kWp służącej do produkcji energii elektrycznej z promieniowania słonecznego, ukierunkowanej na wykorzystanie energii elektrycznej na własne potrzeby budynku warsztatowego z pomieszczeniami magazynów i chłodni w Głusku: i. montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych o mocy 260 Wp/szt., ii. montaż inwertera (przetwornicy), iii. wykonanie instalacji po stronie stało napięciowej DC systemu fotowoltaicznego, w korytkach kablowych mocowanych do konstrukcji systemu, iv. wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabla YKYżo 5x10mm2 do istniejącej rozdzielnicy RG, do miejsca przyłączenia do sieci elektroenergetycznej 0,4kV, 2. Miejsce realizacji: działka nr 321/7 miejscowość Głusko, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki. 3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1896 ze zm.), 2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, 3) wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, 4) wskazaniami Zamawiającego określonymi w trakcie wykonywania zamówienia. 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonywanie podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.04.2019 r. do godz.09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. II Oddział Gorzów Wlkp. nr rachunku: 93 1020 1967 0000 8902 0076 6006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Termomodernizacja budynku warsztatowego i chłodni”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty, 2. kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3.dowód wniesienia wadium, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. PZP, o ile Wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, 5. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach