Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych oraz sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 056 6835383
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Plac 1000-lecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, fax. 056 6835383
    REGON: 87112421300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych oraz sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych oraz sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim. Lokalizacja : Zespół Szkół ul. Św. Mikołaja 6 , 87-410 Kowalewo Pomorskie. Zakres robót określa przedmiar i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i obejmuje wykonanie pokrycia dachu styropapą, papą termozgrzewalną wymianę rur spustowych z blachy ocynkowanej, wymianę rur półokrągłych, wymianę pokrycia murów ogniowych, pasów, zamurowanie otworów okiennych, wykucie muru, wymianę stolarki drewnianej, wymianę podokienników zewnętrznych, wykonanie elewacji, Przełożenie instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena wg formuły spełnia/ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, zgodnie z pkt.5 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz formularzem ofertowym i wypełnionym kosztorysem ofertowym (zał. Nr 1 ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję , zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawa zamówień Publicznych.( zał. Nr 2 SIWZ). 5) Zaakceptowany- podpisany - projekt umowy ( zał. nr 4 SIWZ). Umowa musi zostać parafowana na każdej stronie przez Osoby Uprawnione oraz zawierać oświadczenie o akceptacji zawarcia umowy. 6) Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 3) Do wykazu należy dołączyć referencje, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane właściwe dla kierownika budowy, legitymującego się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną