Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 17
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3881225 , fax. 052 3881225
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kościuszki 17 17
89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3881225, fax. 052 3881225
REGON: 09236150000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa pomieszczeń biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Prawa zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), b. aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, c. aktualne (tzn. wydane nie wcześniej 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d. aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, e. wykaz robót budowlanych (min. 2 roboty - o wartości minimum 250 000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, f. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. w wysokości złożonej oferty PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. g. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, h. wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4) Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. i. aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, j. aktualna (tzn. wydana nie wcześniej n iż 3 miesiące przed terminem składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszczwiw.neostrada.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja osady leśnictwa Zdroje na terenie działki 130/11 LP w miejscowości Bożenkowo gm. Osielsko
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-08 - Budowa budynku gospodarczego na terenie Szkółki Leśnej w Białych Błotach
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-04 - Modernizacja osady Leśnictwa Tur
Dodano: 2016-06-29 - Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola
Dodano: 2016-06-27 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-06-15 - Budowa budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu w osadzie leśnictwa Bielice
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja leśniczówki Długi Bród
Dodano: 2016-06-14