Przetargi.pl
Termomodernizacja Budynku Urzędu Gminy we Frysztaku

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2011-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Budynku Urzędu Gminy we Frysztaku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Termomodernizacja Budynku Urzędu Gminy we Frysztaku -projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 1).Szczegółowy zakres robót związany z realizacją zadania obejmuje : A). Przebudowę i docieplenie elewacji budynku Urzędu Gminy we Frysztaku i Komisariatu Policji we Frysztaku: -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów - kpl. - wykonanie elewacji - kpl. -wykonanie docieplenia kominów ponad dachem i stropodachem - kpl -wykonanie zadaszenia nad wejściami -kpl -wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - kpl. -wykonanie instalacji odgromowej- kpl. -wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych i balustrady do sali narad - kpl -wykonanie docieplenia strychu - kpl - wykonanie malowania dachu - 1 kpl - wykonanie przebicia drzwi garażowych - kpl. - wykonanie przebicia drzwi do Komisariatu Policji we Frysztaku , wstawienie okna z powiększeniem otworów okiennych - kpl - wykonanie robót uzupełniających do przebudowy i docieplenia elewacji budynku - kpl. zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i załączniku do kosztorysu inwestorskiego i przedmiarów robót w zakresie zestawienia stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej , bram garażowych oraz schemacie kraty okiennej stanowiących załączniki do SIWZ. B)Wykonanie instalacji otrzymywania ciepłej wody użytkowej z montażem kolektorów słonecznych dla budynku UG Frysztak i KP Frysztak , zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. C)Wykonanie przebudowy układu pomiarowo-rozliczeniowego energii elektrycznej dla KP Frysztak i UG zawarty jest w projekcie wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ ),. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty ujęte w dokumentacji projektowej ,przedmiarach robót , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ,jak również koszty nie ujęte w przedmiarach i dokumentacji technicznej a niezbędne do realizacji zadania. W szczególności należy uwzględnić: - wszelkie koszty związane z podłączeniem i zużyciem wody i energii elektrycznej, zagospodarowaniem odpadów w okresie realizacji zamówienia - poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, - oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, -wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, - wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, - zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, -odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy (w tym wykonanie tymczasowe ogrodzenia ) - zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - przywrócenie terenu po wykonanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń, itp. - uzgodnienia robót z zarządcami sieci, terenów i wykonanie ich zgodnie z ich wytycznymi, - wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i obsługa geodezyjna inwestycji, - organizacją i utrzymaniem placu budowy, - ubezpieczeniem budowy, - wykonaniem projektów tymczasowej zmiany organizacji ruchu (w zakresie wynikającym z potrzeb inwestycji), -realizacją i dokonaniem stosownych uzgodnień i odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania w tym m.in. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po wykonanej termomodernizacji, protokoły przeglądów kominiarskich , badań i sprawdzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i dopuszczeniu inwestycji , urządzeń i instalacji do użytkowania -koszty rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, - inne nie wymienione koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia odnoszące się do zapisów art.632 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18 000 zł (Słownie:osiemnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach