Gmina Przyrów ogłasza przetarg
- Adres: 42-248 Przyrów, ul. Częstochowska 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 35 54 120-123 , fax. 0-34 35 54 120 wew. 21
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przyrów
ul. Częstochowska 7 7
42-248 Przyrów, woj. śląskie
tel. 0-34 35 54 120-123, fax. 0-34 35 54 120 wew. 21
REGON: 00054983200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przyrow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Przyrowie - etap III - modernizacja instalacji c.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż starej i wykonanie nowej wewnetrznej instalacji c.o. z rur stalowych czarnych. Piony instalacji zakończone zaworami odpowietrzającymi 1/2 cala, w najniższych punktach instalacji zawory spustowe. Wszystkie piony zasil - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja posiadania tekich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie doklumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych. 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnioch pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 7. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego. 8.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia. 8.dokumenty powterdzające,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, kierownik budiowy z uprawnieniami budolwanymi w wymaganym zakresie z przynależnością do właściwej izby. 9.pilisę lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialniści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przyrow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynku oświatowego w Sierakowie Śląskim przy ul. Szkolnej 4
Dodano: 2016-06-08 - MODERNIZACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WĘZŁEM CIEPLNYM ORAZ ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W PIEKARACH ŚLĄSKICH
Dodano: 2016-05-12 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach: Publicznego Przedszkola nr 1,2,5,6,9,15,16 i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Wodzisławiu Śląskim
Dodano: 2016-05-10 - Wymiana instalacji c.o. w budynku Przedszkola nr 2 przy ul. B. Krzywoustego 3 w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-04-14 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w placówkach miejskich w Częstochowie - III części
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z sieci miejskiej dla lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Goethego 22 w Zabrzu (działka nr 1288/236)
Dodano: 2015-09-11 - zad. 1. ZSzP nr 7, dz. Orzepowice; adaptacja pomieszczenia na wymiennikownię i zabudowa kompaktowego węzła cieplnego. zad. 2. Budynek przy ul. Borki 37c, dz. Orzepowice; adaptacja pomieszczenia na wymiennikownię i zabudowa kompaktowego węzła cieplnego.
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie modernizacji instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego oraz instalacji wentylacji, ciepła wody użytkowej z budową stacji wymienników ciepła dla zespołu budynków nr 5 - budynek Usług eksploatacyjnych, 6A - budynek Zaplecza socjalnego kierowców, 6B - Garaż podziemny wraz z robotami budowlanymi modernizacyjnymi w budynkach 5, 6A, 6B w kompleksie budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie docieplenia wraz z kolorystyką i remontem elewacji oraz wykonanie instalacji c.o. gazowego indywidualnego dla lokali mieszkalnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Zabrzu przy ul. 11 Listopada 183-185 (dz. nr 1644/52) część 1, część 2
Dodano: 2015-07-09 - 303/2015
Dodano: 2015-07-07