Wójt Gminy Hanna ogłasza przetarg
- Adres: 22-220 Hanna, Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833798023, 48833798023 , fax. 833798003
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Hanna
Rynek 2/1
22-220 Hanna, woj. lubelskie
tel. 833798023, 48833798023, fax. 833798003
REGON: 03023751700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminahanna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Hannie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Hannie”, które jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2.2. Zamówienie ma być zrealizowane w ramach jednej części jako zadanie inwestycyjne pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Hannie” , polegającym na: - demontażu pokrycia dachowego; - dociepleniu stropów; - pokryciu dachu i wykonanie obróbek blacharskich; - wykonaniu instalacji fotowoltaicznej; - częściowemu demontażowi stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; - demontażu posadzek; - demontażu instalacji c.o.; - wykonaniu nowej instalacji c.o i wykonaniu nowej kotłowni; - wykonaniu nowych posadzek z dociepleniem; - częściowemu montażu stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej hybrydowej higrosterowalnej; - remoncie schodów zewnętrznych; - dociepleniu styropianem ścian budynku; - wykonaniu robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Dane techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy: 530,53m2; - Powierzchnia ogółem: 969,34m2; - Powierzchnia użytkowa: 814,41 m2; - Kubatura: 4 981,25 m3; - Liczba kondygnacji: piwnica, parter, piętro. Budynek Urzędu Gminy to obiekt składający się z trzech segmentów: 1- budynek jednopiętrowy z podpiwniczeniem, 2 - łącznik jednopiętrowy z podpiwniczeniem, 3 - budynek jednopiętrowy bez podpiwniczenia. Obiekt ma przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne z sieci gminnej oraz własną kotłownię. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 9, 9a, 9b, 9c, 9d, 10a, 10b, 10c, 11 do SIWZ), w skład której wchodzą: Projekty budowlane, Audyty energetyczne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary / obmiary robót. Przedmiary/ obmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
Dodano: 2024-06-14 - Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia w Józefowie.
Dodano: 2021-02-24 - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach
Dodano: 2021-01-19 - Termomodernizacja budynku przychodni zdrowia w Józefowie.
Dodano: 2020-12-31 - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach
Dodano: 2020-12-02 - Termomodernizacja biurowca Kraśnickiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego w Kraśniku
Dodano: 2020-10-28 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski - etap II”
Dodano: 2020-07-29 - Termomodernizacja budynku gospodarczego Zakładu Karnego we Włodawie
Dodano: 2020-06-10 - „Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie Pierwszym”
Dodano: 2020-04-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie.
Dodano: 2020-04-06