Gmina Panki ogłasza przetarg
- Adres: 42-140 Panki, Tysiąclecia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 179 035 , fax. 343 179 062
- Data zamieszczenia: 2020-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
Tysiąclecia 5
42-140 Panki, woj. śląskie
tel. 343 179 035, fax. 343 179 062
REGON: 15139835600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Panki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Panki” przy ul. Tysiąclecia 5 w Pankach. Zakres prac obejmuje: • demontaż krat okiennych i ościeżnic okiennych i drzwiowych, • dostawa i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV U = 0,90 W/m2K (pomieszczenia ogrzewane), U = 1,30 W/m2K (pomieszczenia nie ogrzewane), • dostawa i montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych U = 1,3 W/m2K, • docieplenie cokołu budynku płytami z polistyrenu ekstrudowanego frezowanego o gr. 15 cm lambda co najmniej 0,035, • docieplenie ścian nadziemia płytami styropianowymi grafitowymi o gr. 15 cm lambda co najmniej 0,032, • docieplenie ościeży płytami styropianowymi grafitowymi o gr 3 cm lambda co najmniej 0,032, • obsadzenie podokienników prefabrykowanych z PCV, • demontaż, dostawa i montaż parapetów zewnętrznych, • dostawa i montaż drabiny stalowej na dach, daszku z poliwęglanu, • demontaż, dostawa i montaż rynien i obróbek blacharskich, rur spustowych, • docieplenie płytami z wełny mineralnej gr. 25 cm połaci dachowej zamiennie za docieplenie stropu na części budynku z 1936r., • wykonanie okładziny poddasza z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, odporność ogniowa F 0,5/EI 30, • docieplenie płytami z wełny mineralnej o gr. 25 cm stropu ostatniej kondygnacji budynku z 1936r., • rozbiórka elementów stropów drewnianych – polep, • wykonanie nadbitki belek nośnych krawędziakami sosnowymi 8 x16 cm, • wykonanie podłogi z płyt OSB 22 mm pióro-wpust, • docieplenie stropu ostatniej kondygnacji z 1986 r. - wdmuchnięcie granulatu o gr. 25 cm, • demontaż balustrad z kształtowników stalowych, • montaż balustrady z rur ze stali nierdzewnej h = 1,10 m, • wykonanie wyprawy elewacji z tynku silikonowo - silikatowego, • wykonanie instalacji odgromowej w budynku, • wykonanie podłogi z desek struganych grubości 32 mm w pomieszczeniu nad stropem parteru, • klejenie wykładzin rulonowych PCW jednowarstwowych w pomieszczeniu nad stropem parteru, • wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, • wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III, • ułożenie podłogi z płyt OSB 22 mm pióro-wpust, • montaż drzwi na poddaszu budynku w części z 1936r., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Dodano: 2024-04-12 - Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
Dodano: 2024-02-06 - "Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
Dodano: 2023-11-30 - Rozbiórka budynku oraz urządzeń zabawowych zlokalizowanych na działce nr 903 w obrębie 1024, przy ul. Mościckiego 21 w Jaworznie.
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku mieszkalnego przy ul. Konstantego Damrota 1 w Knurowie
Dodano: 2023-08-30 - „Likwidacja warsztatów mechanicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-05-05 - „Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej – II zadania”.
Dodano: 2023-03-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
Dodano: 2022-11-02 - Likwidacja szybu "Giszowiec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Wieczorek II": Zad. 1: Likwidacja wyposażenia szybu... Zad. 2: Likwidacja bud. nadszybia... Zad. 3: Likwidacja...
Dodano: 2022-10-07 - Rozbiórka budynku dawnej szkoły w Raciborzu przy ul. Bojanowskiej 5a.
Dodano: 2022-10-05