Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY OJRZEŃ, WRAZ Z WYKONANIEM WENTYLACJI MECHANICZNEJ (REKUPERACJI)

Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 06-456 Ojrzeń, Ciechanowska 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
    Ciechanowska 27 27
    06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
    REGON: 13037833800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY OJRZEŃ, WRAZ Z WYKONANIEM WENTYLACJI MECHANICZNEJ (REKUPERACJI)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku urzędu gminy w Ojrzeniu, wraz z wykonaniem systemu wentylacji mechanicznej, z odzyskiem ciepła, oraz roboty towarzyszące. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) Rozbiórki oraz wykonania schodów zewnętrznych, głównego wejścia do budynku; b) Zadaszenia zaplecza budynku; c) Instalacji elektrycznej poddasza; d) Ocieplenia poddasza budynku; e) Ocieplenie ścian zewnętrznych, wraz z dociepleniem cokołu budynku, Zamawiający będzie wymagał wykonania podbitki, także należy przyjąć ten element prac do kalkulacji ceny. Podbitka wykonana z PCV w postaci paneli i kratek nawiewnych, zgodnie z przyjętym przez producenta podbitki rozwiązaniem. Kolor podbitki do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. Rodzaj tynku zewnętrznego silikonowy; f) Instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odzyskiem ciepła; g) Wymiany stolarki okiennej i wymianę drzwi zewnętrznych, przy czym należy przyjąć współczynniki przenikania ciepła okien i drzwi zewnętrznych, według obowiązujących obecnie warunków technicznych dla nowo budowanych obiektów, czyli: współczynnik ten powinien wynosić co najwyżej 1,3 W/m2K dla okien oraz 1,7 W/m2K dla drzwi zewnętrznych. Wszystkie zewnętrzne okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe. Inwestor wymaga stosowania szkła bezpiecznego w stolarce okiennej i drzwiowej, w każdej pozycji, gdzie jest przewidziane stolarka przeszklona. Zamawiający będzie wymagał odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia wymagań opisanych powyżej, przy odbiorze inwestycji; h) Wymianę parapetów wewnętrznych; i) innych prac objętych przedmiarem prac dla wykonania zamówienia. j) zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i innych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną, tak samo, jak obsługa geodezyjna (tyczenie budynku itp.). Rozbudowa budynku wykonywana będzie w obiekcie czynnym, co wymaga szczególnej ostrożności oraz wykonania przez wykonawcę odpowiednich zabezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabezpieczenia istniejącego budynku przed negatywnymi skutkami prac budowlanych. k) Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z ogrodzenia tymczasowego placu budowy, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonania badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 9 do s.i.w.z.); b) dokumentacja projektowa (dodatek nr 10 do s.i.w.z.); c) przedmiary robót (dodatek nr 11 do s.i.w.z); Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkich prac niezbędnych do dokończenia budynku, przewidzianych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie. 4. Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że we wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu jest wymagane w wysokości 14 000,00zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych: 4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Nr 87 8213 0008 2001 0005 2230 0004 z podaniem tytułu: wadium przetargowe, nr sprawy ZPU.271.3.2015 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl; www.ugojrzen.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach