Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku szkoły w Pierzchnicy"

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    Urzędnicza 6
    26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku szkoły w Pierzchnicy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1.1Docieplenie ścian zewnętrznych i roboty elewacyjne: a)docieplenie cokołu budynku przedszkola •roboty należy wykonać po zakończonej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej piwnic; •przygotowanie powierzchni starych tynków pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie; •gruntowanie istniejącego docieplenia; •docieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi gr. 5 cm EPS 100-038 z wykończeniem tynkiem mozaikowym- systemowe rozwiązania (uwzględnić kołkowanie do ścian); •ochrona narożników ścian, okien itp. kątownikiem metalowym z siatką; b)malowanie ścian •zabezpieczenie rolet, daszków, schodków, połaci itp. folią ochronną grubą; •uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów klinkierowych na cokołach; •odbicie i uzupełnienie luźnych fragmentów tynków na cokołach; •przygotowanie powierzchni starych tynków pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie; •gruntowanie istniejącego docieplenia; •malowanie całej elewacji wraz z cokołami (bez klinkieru) farbą silikatową- uwzględnić min. 2 kolory farby na elewacji- do uzgodnienia z Inwestorem- kolory gr. II; •w ramach malowania należy także wykonać malowanie od spodu biegów i podestów schodów oraz wyróżnienie kolorem policzków biegów schodowych; c)remont balkonów •demontaż obróbek blacharskich; •montaż nowych obróbek z blachy powlekanej po dokonanym dociepleniu; •uzupełnienie uszkodzonych elementów płyt balkonów po uprzednim skuciu luźnych warstw; •uzupełnienie posadzek balkonów po uprzednim skuciu luźnych warstw; •docieplenie płyt balkonów od spodu i na bokach płytami styropianowymi gr. 5 cm EPC 70-040 wraz z wyprawą mineralną i malowaniem farbą silikatową- systemowe rozwiązania (uwzględnić kołkowanie) farby na elewacji- do uzgodnienia z Inwestorem- kolory gr. II; •ochrona narożników ścian, okien itp. kątownikiem metalowym z siatką; •wykonanie gruntowania posadzek balkonów; •wykonanie okładzin z płytek mrozoodpornych gres antypoślizgowych na zaprawie wysokoelastycznej z fugowaniem i silikonowaniem mrozoodpornym w tym cokoliki- kolor płytek do uzgodnienia z Inwestorem; d)roboty towarzyszące •demontaż i montaż balustrad i pochwytów na potrzeby robót dociepleniowych i malarskich elewacji; •demontaż i montaż oświetlenia, szyldów, reklam, elementów instalacji alarmowych itp. na potrzeby robót dociepleniowych; •malowanie drzwiczek metalowych na elewacji z dostosowaniem koloru do elewacji oraz krat i balustrad na kolor ustalony z Inwestorem; •uporządkowanie terenu robót z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki i pozostałości z budowy. e)rusztowania •montaż i demontaż rusztowań pod roboty dociepleniowe wraz z osiatkowaniem, odgromieniem itp. - odbiór rusztowań przez uprawnioną osobę; 1.2 Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej; •demontaż istniejących okien i drzwi zewnętrznych; •dostawa i montaż nowej stolarki okiennej trzyszybowej białej- 0,9 W/m2xK wraz z obrobieniem otworów od wewnątrz (uzupełnienie tynków i okładzin, szpachlowanie i malowanie w obrębie glifu zewnętrznego i wewnętrznego; Uwaga: okna O9 sali gimnastycznej szklone P4; •dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej PCV szklonej trzyszybowej brązowej- 0,9 W/m2xK wraz z obrobieniem otworów od wewnątrz (uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie w obrębie glifu, uwzględnić montaż samozamykaczy; •dostawa i montaż drzwi do pom. technicznych – drzwi zewnętrzne antywłamaniowe ocieplone, piwniczne; •demontaż uszkodzonych parapetów zewnętrznych oraz wszystkich parapetów okienek piwnicznych budynku przedszkola; •wykonanie nowych parapetów z blachy powlekanej wraz z wyrobieniem spadków; 1.3 Remont schodów zewnętrznych •skucie istniejących pozostałości okładzin oraz miejscowych ubytków stopnia; •uzupełnienie stopni betonowych i posadzek podestów; •wykonanie gruntowania stopni i podestów; •wykonanie okładzin z płytek mrozoodpornych gres antypoślizgowych na zaprawie wysokoelastycznej z fugowaniem i silikonowaniem mrozoodpornym w tym cokoliki – kolor płytek do uzgodnienia z Inwestorem; 1.4Utwardzenie i uzupełnienie posadzek •Po dokonaniu miejscowych oględzin z Inspektorem nadzoru należy dokonać miejscowego rozebrania luźnych bądź uszkodzonych elementów opasek betonowych; •uzupełnienie opasek betonowych na gruncie; Uwagi: 1)Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej należy dostosować do wymiarów otworów. Wymiary wskazane w przedmiarze robót stanowią jedynie materiał poglądowy wymagający weryfikacji przed zamówieniem towaru. Demontaż należy przeprowadzić w sposób możliwie jak najmniej niszczący. Zamawiający nie pokryje kosztów związanych z wymianą parapetów wewnętrznych oraz prac tynkarskich i malarskich wewnątrz pomieszczeń. Wszelkie szkody i związane z nimi roboty naprawcze obciążają Wykonawcę. 2)Wykonawca przedstawi dokumenty utylizacyjne Zamawiającemu; 3) Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Od momentu rozpoczęcia robót (1.06.2021r) do zakończenia roku szkolnego należy je zaplanować w taki sposób aby nie zakłócić zajęć lekcyjnych. Należy przyjąć że roboty kolidujące z zajęciami lekcyjnymi będą możliwe do wykonania po zakończeniu roku szkolnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Przedmiary, 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100); przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta: Urząd Miastai Gminy Pierzchnica Bank Spółdzielczy w Chmielniku Nr 23 8483 0001 2001 0000 0518 0118 4.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium- oznaczenie sprawy RI. 271.10.2020”. 5.W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach