Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6217105 w. 34 , fax. 048 6217025
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Saperów 24 24
26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025
REGON: 00054529000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły w Mniszewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie elewacji Szkoły w technologii lekkiej mokrej i roboty towarzyszące. Ogólna powierzchnia tynku - 1122m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000 PLN ,słownie (cztery tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u. p. z. p. b. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: b.1 zrealizowali (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) w okresie 2004 do V. 2009 co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością - nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda b.2 wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby do pełnienia nw. funkcji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. c. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d. Niepodlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanego wp-cie a. warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.2 Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 pkt. 1-4 u pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). W celu potwierdzenia spełniania opisanyego w p-cie b.1.warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje zawierające co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania. W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie b.2. warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego dla osób pełniących ww. funkcje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont stropów, ścian i podłóg w Zespole Szkół Spożywczo-Gastronomicznych przy ul.Komorskiej 17/23 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - rozbudowę i remont Strażnicy OSP Krogulec w Gminie Czosnów.
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 37 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 31 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej.
Dodano: 2016-05-20 - Modernizacji biblioteki ekonomicznej w Centrali NBP w Warszawie
Dodano: 2016-04-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 5,77,163 AKADEMII OBRONY NARODOWEJ 20-2016
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 622 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Dodano: 2015-10-30 - Modernizacja budynku magazynowego w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Lublińcu - etap II
Dodano: 2015-10-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 22 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Dodano: 2015-10-19 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
Dodano: 2015-10-19