Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku szkoły w Bebelnie”

Gmina Włoszczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, Partyzantów 14
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 394 26 69 , fax. 41 394 23 39
  • Data zamieszczenia: 2022-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszczowa
    Partyzantów 14
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 394 26 69, fax. 41 394 23 39
    REGON: 291009923
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku szkoły w Bebelnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku szkoły w Bebelnie”. Teren realizacji inwestycji to budynek Szkoły Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie, działka nr 549 - obręb 0002, Bebelno Wieś 85, 29-100 Włoszczowa. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z tworzywa PCV w ilości 29 sztuk oraz wykonanie wymiany stolarki drzwiowej metalowej na drzwi z aluminium lub z tworzywa PCV w ilości 1 sztuki. Wymiary, lokalizacja, nazwa pomieszczenia oraz głębokość parapetów zewnętrznych jak i wewnętrznych wraz z ich dokumentacją fotograficzną stanowi załącznik do SWZ. Stolarka okienna i drzwiowa musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach w szczególności pod kątem przenikalności cieplnej. Zakres robót do wykonania związanych z wymianą stolarki okiennej obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomocnicze w zakresie zabezpieczenia pomieszczeń w tym podłóg oraz przygotowania miejsca wykonywania robót, - roboty rozbiórkowe istniejących podokienników zewnętrznych i wewnętrznych, - roboty demontażowe istniejących okien drewnianych, - roboty budowlane w postaci montażu nowych okien z PCV wraz z ościeżnicami bez zmiany ich wymiarów (okna z kwaterami pełnymi, rozwieranymi, uchylnymi i rozwieralno – uchylnymi), - roboty wykończeniowe w zakresie wykonania uzupełnienia obróbek budowlanych tj. glifów w otworach okiennych od strony zewnętrznej i wewnętrznej budynku poprzez uzupełnienie tynków oraz malowania, - roboty odtworzeniowe w postaci montażu nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych lub pozyskanych z rozbiórki, - roboty porządkowe w tym wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Zakres robót do wykonania związanych z wymianą stolarki drzwiowej obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomocnicze w zakresie zabezpieczenia pomieszczeń w tym podłóg oraz przygotowania miejsca wykonywania robót, - roboty demontażowe istniejących drzwi metalowych wejściowych do budynku, - roboty budowlane w postaci montażu nowych drzwi jednoskrzydłowych pełnych z aluminium lub z tworzywa PCV wraz z ościeżnicą bez zmiany ich wymiarów, - roboty wykończeniowe w zakresie wykonania uzupełnienia obróbek budowlanych tj. glifów w otworze drzwiowym od strony zewnętrznej i wewnętrznej budynku poprzez uzupełnienie tynków oraz malowania, - roboty porządkowe w tym wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Dokumentacja projektowa, która składa się z: - przedmiaru robót, - wykazu stolarki okiennej i drzwiowej, - dokumentacji fotograficznej istniejącej stolarki, - szczegółowej specyfikacji technicznej. Zakres robót obejmuje również: przywrócenie obiektu w miejscu prowadzenia robót do stanu pierwotnego.Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Zobowiązuje się Wykonawcę, aby pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu oraz certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość – 3 000,00 zł.2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn.zm.). 4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 77 1020 2733 0000 2502 0003 9834 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Termomodernizacja budynku szkoły w Bebelnie” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5)Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 8) W przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; b) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 9) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 10) Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 4)Zdolności technicznej lub zawodowej:W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 6). Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach