Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolanie

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje modernizację instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonanie izolacji termicznej budynku, w szczególności: • wymiana instalacji centralnego ogrzewania Modernizacji podlega instalacja centralnego ogrzewania od grzejników do rurociągów stalowych zasilających obiegi z rozdzielacza znajdujących się w piwnicy. Przewody które zostały wymienione podczas wymiany źródła ciepła nie podlegają modernizacji. Nowe przewody prowadzone po trasie starych przewodów. Instalację projektuje się z dolnym rozdziałem zasilania, jedynie w pomieszczeniach piwnicy zasilanie grzejników projektuje się pod stropem pomieszczeń piwnicy. Instalacja pracować będzie w systemie otwartym przy ciśnieniu ≈ 1,0 bar. Grzejniki członowe zostaną zastąpione grzejnikami stalowymi płytowymi z zaworami termostatycznymi. Wymianie podlega również otwarte naczynie wzbiorcze. Przewody odpowietrzające zostaną zastąpione automatycznymi odpowietrznikami zamontowanymi na końcach pionów. Przed zaworami odpowietrzającymi należy zamontować zawory odcinające. Istniejące pompy obiegowe spełniają nowe parametry pracy obiegów grzewczych. Ze względu na rodzaj i przeznaczenie budynku należy przewidzieć obudowę grzejników i pionów c.o., sposób obudowy i standard materiałowy należy uzgodnić z Inwestorem. Przed przystąpieniem do montażu instalacji centralnego ogrzewania dokonać demontażu istniejącej instalacji oraz wykonać ewentualne poszerzenia w przegrodach budowlanych, ewentualne przebicia oraz przewierty. Po zamontowaniu tulei ochronnych istniejące przebicia, należy zamurować i otynkować. W przebiciach zamontować rury osłonowe. W pierwszej kolejności wykonać rurociągi rozdzielcze na poziomie piwnic, a następnie poszczególne piony. • izolacja termiczna budynku - Roboty rozbiórkowe: rozbiórka (przemurowanie ) zniszczonych kominów , rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich ścian attykowych i ogniomurków oraz starego systemu odwodnienia połaci dachowej, - Zamurowanie miejsc po zdemontowanych oknach otynkowanie i wykonanie wymalowań - Wykonanie przemurowania poszczególnych kominów wraz z zamontowaniem bocznych kratek wentylacyjnych stalowych powlekanych oraz oczyszczenie i udrożnienie kanałów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wykonanie montażu zdemontowanego systemu odwodnienia połaci dachowej oraz montaż nowego przy stropodachu pełnym krytym styropapą o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K - montażu instalacji odgromowej na dachu oraz nowej na ścianach z zastosowaniem puszek PCV na złączach kontrolnych wykonanie nowej izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej granulowanej o całkowitej grubości 24cm po uleżeniu, λ -0,038W/mK - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym EPS 70-035 frezowanym grubości 15,0 cm o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K. i polistyrenem gr. 8 i 12cm, o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ • umieszczenie tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowanie się do tych wytycznych. Zamawiający wymaga wykonania 1 tablicy informacyjnej (w trakcie realizacji projektu) i 1 tablicy pamiątkowej (po zakończeniu realizacji projektu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści zobowiązania została zamieszczona w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Formularz oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach