Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu - Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu - Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu. Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej Nr 5, zlokalizowanej przy ul. Prusa w Zgorzelcu, dz. Nr 21 AM-2, Obr. IV, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 3 SIWZ. 2) Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) termomodernizację stropodachu budynku głównego, b) termomodernizację ścian budynku głównego, c) termomodernizację stropodachu budynku głównego dobudowanego, d) termomodernizację ścian budynku głównego dobudowanego, e) termomodernizację stropodachu budynku łącznika, f) termomodernizację ścian budynku łącznika, g) termomodernizację stropodachów budynków sal gimnastycznych, h) termomodernizację ścian budynków sal gimnastycznych, i) termomodernizację stropodachu budynku socjalno-magazynowego, j) termomodernizację ścian budynku socjalno-magazynowego, k) remont schodów zewnętrznych tylnego wyjścia ewakuacyjnego budynku głównego dobudowanego, l) remont schodów zewnętrznych do pomieszczeń technicznych (łącznik), m) wymianę stolarki okiennej, n) wymianę stolarki drzwiowej, o) wymianę pionów i grzejników, p) budowę instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. Charakterystyka techniczna budynków: powierzchnia użytkowa części ogrzewanej budynku - 5.459 m2 powierzchnia zabudowy - 2.307 m2 kubatura - 20.079 m3 3) Szczegółowy opis nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 5) Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego składać się będzie z Inspektorów posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca winien wyznaczyć Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający wymaga aby funkcję tę pełnił Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6) Zakres obowiązków i czynności Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego obejmuje w szczególności: 6.1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 1409 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz umową na roboty budowlane, a także oferta przetargową Wykonawcy robót budowlanych, 6.2) udział w przekazaniu przez Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, Dzienników Budowy oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dziennikach Budowy i dzienniczku pogodowym, 6.3) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 6.4) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6.5) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z Wykonawca robót budowlanych i Zamawiającym, 6.6) obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, każdy Inspektor w swojej branży, 6.7) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, każdy Inspektor w swojej branży, 6.8) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszenie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6.9) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 6.10) zapewnienie, aby przestrzegane były przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 6.11) zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i naniesienie niezbędnych korekt tych rysunków, każdy Inspektor w swojej branży, 6.12) kontrolowanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, każdy Inspektor w swojej branży, 6.13) zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 6.14) sprawdzanie i potwierdzanie, przed wbudowaniem, jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm.), każdy Inspektor w swojej branży, 6.15) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, każdy Inspektor w swojej branży, 6.16) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonywanych niewłaściwie lub poniżej standardu, każdy Inspektor w swojej branży, 6.17) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych w zakresie zgodności z dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 3 SIWZ oraz normami, każdy Inspektor w swojej branży, 6.18) dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, każdy z Inspektorów odpowiednio dla swojej branży, 6.19) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie odbiorów, tj. częściowego i końcowego z udziałem: Wykonawcy robót, Kierowników budowy i Kierowników robót, Przedstawicieli Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły bądź jej przedstawiciela oraz przedstawicieli jednostek, których udział nakazują odrębne przepisy, potwierdzonych klauzulą odbieram, 6.20) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie Rad Budowy z udziałem Wykonawcy robót, Kierowników budowy i Kierowników robót odpowiednich branży oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 6.21) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 6.22) weryfikacja i zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji odbioru częściowego dot. I etapu robót oraz dokumentacji powykonawczej, każdy Inspektor w swojej branży, 6.23) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 6.24) w przypadku niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy robót z zobowiązań wynikających z umowy, sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z umową o roboty budowlane, 6.25) w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, 6.26) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 6.27) W przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane, Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie zobowiązany na zasadach i warunkach określonych w umowie, której projekt stanowi Formularz Nr 7 do SIWZ, w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie do: a) nadzorowania robót będących kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzenia inwentaryzacji wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnienia nadzoru nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp. 6.28) Współpraca z Zamawiającym przy przygotowywaniu danych: a) wnioskowania Beneficjenta o płatności, b) okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji projektu, c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą. 7) Wykonawca nie może podejmować bez wcześniejszej zgody Zamawiającego decyzji dotyczących jakichkolwiek zmian w realizacji robót budowlanych w stosunku do dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 3 SIWZ. W szczególności dotyczy to decyzji mających wpływ na koszty robót budowlanych, w tym także tych, które będą prowadzić do oszczędności w stosunku do ceny ofertowej. Wyjątkiem od powyższego są przypadki, gdy zaniechania wykonania robót budowlanych mogłyby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofy budowlanej. W takich sytuacjach należy o podjętej decyzji niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 8) Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Zwiększenie efektywności energetycznej Priorytet 5 Regionalna infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.270,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.41.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach